پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / آزمون          05 دی 1391 - 25 December 2012




اسامی و کارنامه قبول شدگان آزمون قضاوت چهارشنبه  همین هفته اعلام می شود


رییس مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه گفت: اسامی و کارنامه قبول شدگان آزمون قضاوت روز چهارشنبه هفته جاری بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار خواهد گرفت.


پرتال دانشگاهی به نقل از  گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ˈعلیرضا عالی پناهˈروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: حدود 36 هزار و 214 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده بودند که 20 هزار و 410 نفر از این افراد را آقایان و 14 هزار و 804 نفر را بانوان تشکیل می دادند.

وی با بیان آنکه 34 هزار و 766 نفر از این افراد با استناد به مدارک دانشگاهی خود در این آزمون شرکت کرده بودند، گفت: 20 هزار و 513 نفر این افراد را مردان و 14 هزار و 253 نفر را زنان تشکیل می دادند. همچنین یکهزار و 448 نفر از شرکت کنندگان در این آزمون دارای مدرک حوزوی شامل 897 نفر مرد و 551 نفر زن بودند.

عالی پناه افزود: این آزمون با کیفیت مطلوب بخصوص از لحاظ طرح سئوالات و نحوه برگزاری تشکیل شد. تعداد 26 هزار و 979 نفر در مجموع در این آزمون شرکت کردند.

رییس مرکز آزمون قوه قضاییه گفت: بنابر دستور رییس قوه قضاییه طی روزهای آینده از 10 درصد قبول شرکت کنندگان یا حدود 2 هزار و 697 نفر برای مصاحبه علمی دعوت خواهد شد. وی درباره نحوه برگزاری آزمون استخدامی، گفت: براساس اصول، آزمون استخدامی به دو شکل امتحان و مسابقه تخصصی برگزار می شود.

عالی پناه ادامه داد: در امتحان معیاری به عنوان کف در نظر گرفته می شود اما در مسابقه تخصصی کف وجود ندارد و تنها درصدی از داوطلبان از بالا تا پایین برای مصاحبه دعوت می شوند.

رییس مرکز جذب آزمون در خصوص مبنای انتخاب امتحان و مسابقه تخصصی، گفت: مبنای انتخاب امتحان و مسابقه تخصصی این است که چه سئوالاتی از داوطلبان پرسیده شود ضمن آنکه سطح سئوالات سخت باشد از روش مسابقه استفاده می کنیم.

وی تعداد حوزویان قبول شده را یکصد نفر عنوان کرد و گفت: قبول شدگان بدون در نظر گرفتن جنسیت و سهمیه خاص می باشند. نفر اول آزمون بانویی از شهرستان خرم آباد است.

عالی پناه اظهار داشت: مصاحبه های بیش از سه هزار نفر از افراد معاف از شرکت در آزمون نیز در مرکز جذب آزمون در حال برگزاری است. روند ثبت نام این اشخاص مطابق آیین نامه متوقف نشده است.

وی گفت: آیین نامه مربوط به برگزاری آزمون این گروه نیز بخاطر وجود پاره ای مشکلات اجرایی در حوزه ریاست قوه قضاییه مورد بررسی مجدد قرار گرفته که پس از انجام اصلاحات در ماه های آینده آیین نامه جدید ابلاغ خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: قضات ما در دو سال اول ورود به خدمت به طور آزمایشی فعالیت می کنند و تغییر وضعیت خدمتی از آزمایشی به رسمی تنها با طی تشریفاتی مانند برگزاری مسابقه علمی و تایید صلاحیت علمی آنها عملی خواهد شد.

عالی پناه درباره نحوه بکارگیری بانوان قبول شده، تصریح کرد: رییس دستگاه قضا با حضور یکصد نفراز بانوان پذیرفته شده در آزمون به عنوان قاضی شورای حل اختلاف موافقت کرده و گام بعدی در این راستا منوط به اعلام نظر بخش های مختلف دادگستری است.

رئیس مرکز جذب و آزمون قوه قضاییه ادامه داد: هم اکنون حدود 600 تا 700 نفر دارنده پایه قضایی زن در کشور داریم که به عنوان مشاور، دادیار و یا در ادارات سرپرستی و ستاد مشغول فعالیت قضایی هستند.

گفتنی است این آزمون روز 25 آبان ماه با همکاری سازمان سنجش و آموزش به صورت همزمان در استان های تهران، قم، خراسان رضوی، اصفهان ، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی مازندران در دو شهر بابل و بابلسر، خوزستان، کرمان و کرمانشاه برگزار شد.



تگ ها آزمون اسامی و کارنامه قبول شدگان آزمون قضاوت

پر بازدیدترین آزمون

خبرنامه - شبکه های اجتماعی