پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          20 اسفند 1390 - 10 March 2012




هفت طرح پژوهشی و عمرانی دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح و بهره‌برداری شد

پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: هفت طرح پژوهشی و عمرانی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد و به مرحله بهره‌برداری رسید.

هفت طرح پژوهشی و عمرانی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور محمد مهدی‌نژاد نوری معاون پژوهش وفناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شذ و به مرحله بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل نیروگاه خورشیدی 20 کیلوواتی، مرکز داده، آزمایشگاه صنایع غذایی، آزمایشگاه سیالات، بلوار شهید آذری، بازار پردیس و تریا نگین دانشگاه صنعتی اصفهان است که ارائه دهنده خدمات علمی، پژوهشی و رفاهی به دانشگاهیان این دانشگاه خواهد بود.

بر این اساس، نیروگاه برق خورشیدی دانشگاه صنعتی اصفهان با توان 20 کیلووات، توسط جمعی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر این دانشگاه طراحی و راه‌اندازی شده است.

در ساخت این نیروگاه از چهار نوع پنل خورشیدی تولید شده در کشورهای ایران، ژاپن و چین استفاده شده و به گفته مدیر اجرایی آن، عواملی چون روند رو به رشد قیمت نفت، معضل آلودگی هوا، کاهش قیمت سلول‌های خورشیدی و سیاست‌های تشویقی دولت در استفاده از انرژهای نو، صرفه اقتصادی تولید و استفاده از آن را درسال های آینده افزایش خواهد داد ضمن این‌که مرکز داده دانشگاه صنعتی اصفهان از دیگر طرح هایی بود که در این مراسم به بهره برداری رسید.

استقرار تجهیزات و سرورهای شبکه و رایانه‌های سرویس دهنده به منظور ایجاد امنیت واستانداردهای لازم برای سیستم شبکه دانشگاه صنعتی اصفهان، تأمین نیازهای داخلی این دانشگاه و ارائه خدمات به مراکز خارج ازدانشگاه از خصوصیات مرکز داده فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان است.

همچنین با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آزمایشگاه تحقیقاتی صنایع غذایی دانشگاه صنعتی اصفهان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با تجهیز به امکانات مدرن آزمایشگاهی، در دانشکده کشاورزی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، آزمایشگاه سیالات از دیگر طرح‌های پژوهشی بود که با مساحتی بالغ بر 160 متر مربع و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ساختمانی در دانشکده عمران دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.

بلوار شهید آذری نیز به طول پنج و نیم کیلومتر با حضور  مهدی‌نژاد نوری به بهره برداری رسید. این بلوار با هدف تردد ایمن، ایجاد مسیر دسترسی آسان و تثبیت اراضی شمالی دانشگاه صنعتی اصفهان ایجاد شده است.

همچنین بازارچه دانشجویی پردیس با بیست و پنج غرفه متنوع از دیگر طرح های عمرانی افتتاح شده در این روز بود ضمن این‌که تریا نگین نیز از جمله طرح‌های افتتاح شده است که در راستای گسترش امکانات رفاهی و ویژه دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است برای اجرای این طرح های پژوهشی و عمرانی در دانشگاه صنعتی اصفهان از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی افزون بر 52 میلیارد ریال هزینه شده است.



تگ ها پژوهشی عمرانی دانشگاه صنعتی اصفهان

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی