پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          08 فروردین 1391 - 27 March 2012




دانشگاه علوم پزشکی آبادان قطب علمی منطقه

پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: دانشگاه علوم پزشکی آبادان تبدیل به یک قطب علمی در منطقه خواهد شد.
 
بهرام ایلخاص‌زاده اظهار داشت: برای افتتاح دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان جنوب خوزستان قبلاً مصوباتی در جلسات مختلف استانی گرفته، اما اجرایی نشده بودند؛ اما بالاخره با تلاش‌هایی که صورت گرفت موفق شدیم تا مجوز افتتاح این دانشکده را در منطقه جنوب خوزستان با مرکزیت آبادان گرفته و کارهای لازم برای آغاز عملیات احداث آن را انجام دهیم.

وی در خصوص سرپرستی این دانشگاه گفت: با انتصاب حسینی به عنوان سرپرست دانشگاه جلسه معارفه برگزار شد و وی به عنوان مدیر دانشکده کار خود را آغاز کرد.

فرماندار ویژه آبادان با ابراز امیدواری از تأثیر این دانشگاه در ایجاد تغییرات اساسی در منطقه تصریح کرد: امیدواریم که با افتتاح این دانشگاه در آبادان یک تغییر اساسی در زمینه کمیت و کیفیت بهداشت و درمان منطقه را شاهد باشیم.

ایلخاص‌زاده با بیان اینکه این دانشگاه به عنوان یکی از قطب‌های استانی معرفی خواهد شد خاطرنشان کرد: تلاش ما برای ارتقای علوم پزشکی در منطقه، ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین فراهم سازی امکانات لازم از سوی وزارت در این منطقه است.

این مسئول افزود: دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و هندیجان است که با مرکزیت آبادان در این شهر احداث شده و به عنوان دانشگاه علوم پزشکی جنوب خوزستان معرفی خواهد شد.

فرماندار آبادان در خصوص محل احداث دانشگاه عنوان کرد: برای تعیین مکان احداث دانشگاه در حال رایزنی هستیم و اعتبارات مورد نیاز برای این کار به صورت مجزا از تهران آمده و از اعتبارات استانی جدا خواهد بود، زیرا این دانشگاه قرار است که به صورت یک دانشگاه دولتی مستقل از استان فعالیت کند.

ایلخاص‌زاده در پایان ضمن اینکه از مسئولان منطقه خواست تا به اجرایی شدن این پروژه کمک کنند، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های شهری برای پشتیبانی و حمایت از این دانشگاه بهره ببریم تا بتوانیم خدمات بهداشتی و درمانی مطلوبی را به مردم منطقه ارائه داده و در مسیر تربیت نیروهای متخصص و کارآمد در این عرصه گام برداریم.

 

تگ ها دانشگاه علوم پزشکی آبادان

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی