پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          12 اردیبهشت 1391 - 01 May 2012



تشکیل برند دانشگاهی "پرنیان"و همکاری دانشگاه در طراحی لباس زن مسلمان

پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری مهر:معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا از ایجاد برند دانشگاهی پرنیان برای تولید لباس خبر داد و گفت: پرنیان یک برند کشوری و دانشگاهی است و علاوه بر دانشگاه الزهرا، دانشگاه تهران نیز در تولید آن همکاری دارد.

مهناز امیرخانی افزود: از زمانی که معاونت فرهنگی دانشگاه ایجاد شد در طرح پرنیان با وزارت علوم همکاری داریم، طرح پرنیان یک برند دانشگاهی است که دانشگاه الزهرا هم در طرح پایلوت آن همکاری دارد و در این طرح بحث حجاب، عفاف و لباس مطرح است.

وی گفت: علاوه بردانشگاه الزهرا، دانشگاه تهران هم در این طرح همکاری دارد و در واقع این طرح یک برند کشوری و دانشگاهی است نه اینکه تنها برند دانشگاه الزهرا باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا ادامه داد: این طرح هم اکنون به تصویب وزارت علوم رسیده و در انتظار اختصاص بودجه  هستیم تا کار خود را آغاز کنیم.

امیرخانی افزود: در اجرای این طرح از تولید کنندگان خارج از دانشگاه هم کمک خواهیم گرفت چرا که دانشگاه الزهرا به تنهایی توان کافی برای انجام چنین طرحی را ندارد ما در انتظار آن هستیم که قدم اول را با اختصاص بودجه اولیه توسط وزارت علوم برداریم.

وی ادامه داد: پس از اختصاص بودجه کار خود را در این زمینه آغاز کرده و در کنار آن از تولید کنندگان داخلی کمک خواهیم گرفت ولی هنوز مشخص نیست که چه مقدار بودجه به این طرح اختصاص خواهد یافت.

معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا درباره اینکه دانشگاه در چه زمینه‌ای از این طرح فعالیت خواهد داشت، گفت: هنوز تفکیک نکرده‌ایم آنچه برای ما مطرح است پوشش زن مسلمان است البته نه فقط چادر. در زمینه پوشش غیر از چادر مانند مانتو نیز برنامه ریزی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ما دانشجویان قوی در زمینه طراحی پارچه و لباس داریم که همکاران خوبی برای دانشگاه هستند و همکارانی هم در خارج از دانشگاه داریم که به ما ملحق می شوند.

امیرخانی یادآورشد: دانشگاه الزهرا اکنون در ابعاد تئوری و نظری حجاب مشغول فعالیت است و در زمینه "شناسه، شناسی در حجاب" کارگاه‌هایی تشکیل داده است که در آنها به دنبال نمادهایی است که ایرانی اسلامی بودن را به نوعی تعریف کند. این مساله برای ما مهم است لذا در طرح پرنیان این مباحث تئوریک را هم بکار خواهیم برد.



تگ ها برند دانشگاهی پرنیان دانشگاه طراحی لباس زن مسلمان

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی