پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاهارسال شده در   31 تیر 1391 - 21 July 2012



کسب مقام دوم توسط روابط عمومی دانشگاه مازندران



پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری آریا- روابط عمومي دانشگاه مازندران در هفتمين جشنواره انتشارات روابط عمومی‌های كشور توانست در بخش مصاحبه رتبه دوم و در بخش صفحه‌آرايي رتبه سوم را به دست آورد.
به گزارش خبرنگارآریا درمازندران، در این جشنواره که با هدف معرفی آثار برتر به منظور الگوسازی در حوزه انتشارات و توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز روابط عمومی‌ها برگزار شد، روابط عمومي دانشگاه توانست رتبه دوم را در بخش مصاحبه و رتبه سوم را در بخش صفحه‌آرايي كسب كرد.
شايان ذكر است: جشنواره یاد شده با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی، دانشگاه ها، روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی و در دو گروه ملی و استانی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
يادآور مي شود: روابط عمومی دانشگاه مازندران به دلیل فعالیت‌های مطلوب و موثر در عرصه روابط عمومي موفق به دریافت لوح تقدیر شد. متن این لوح به شرح زير می‌باشد:
مدیريت محترم روابط عمومی دانشگاه مازندران
در دوراني که به عصر ارتباطات مزین شده، انتقال پيام هاي سازماني موثر و ايجاد جريان دو سويه و تعامل مطلوب با مخاطبان، ضرورتي اجتناب‌ناپذير محسوب مي‌شود، در چنين شرايطي، ادارات روابط عمومي با خلق محتواي اثرگذار و توليد آثار انتشاراتي مناسب، مي‌توانند نقش بارزي را در توسعه و ترويج فرهنگ مكتوب ايفا كنند.
حضور آن دانشگاه در بخش رقابتي هفتمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي و كسب رتبه دوم در رشته مصاحبه و رتبه سوم در رشته صفحه آرايي، قطعاً نشانه اي از اقدامات و فعاليتهاي موثر براي رسيدن به تعالي و تكامل هر چه بيشتر در اين عرصه محسوب ميگردد.
ضمن عرض تبريك و آرزوي توفيق بيشتر، اميد است در سال هاي اتي نيز شاهد ارتقاء و بالندگي بيش از پيش آن روابط عمومي باشيم.




تگ ها روابط عمومی دانشگاه مازندران

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت