پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          23 شهریور 1391 - 13 September 2012



دانشگاه ها محل تبلیغ کاندیدای ریاست جمهوری نیست

سیاست های طاغوت بر این است که در ابتدا تطمیع، و بعد تهدید و بعد تطمیع و تهدید و بعد ترور شخصیت و در نهایت ترور فیزیکی را در مقابل دشمنان انجام می دهند

کامران دانشجو، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: دانشگاه مکانی است که در آن بحث و حرف علمی باید زده شود بنابراین با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری باید بگویم که این که دانشگاه با بحث اینکه به یک تربیون تبلیغاتی تبدیل شود متفاوت است.

وی افزود: در دانشگاه ها باید به این مسئله توجه شود که دانشگاه محل تبلغ نیست، اما به عنوان مرکزی برای عنوان کردن سیاست هایی که بر اساس مبانی علمی مناظره علمی برگزار شود به آن قائل هستیم.

وی تصریح کرد: البته بحث انتخابات تنها مختص دانشگاه ها نیست چرا که هر فرهیخته دانشگاهی آزاد است که در بحث انتخابات ورود پیدا کند و این یک فرصت است.

دانشجو تصریح کرد: البته در این میان عده ای هستند که نمی خواهند فرصت ایجاد شود چون اگر فرصت برای حرف شفاف علمی ایجاد شود دیگر می گویند فرصت منطقی داده نشده و دانشگاهیان را از بحث منطقی در دانشگاه ها محروم می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این رابطه بحث انتخابات باید بگویم که مدیران موظف هستند که دانشجویان و سیاسیون در دانشگاه ها بیایند و صحبت کنند.

خدمت به خلق خدا برای رسیدن به سمت بالاتر را نمی خواهم

دانشجو در ادامه در خصوص بحثی که در خصوص کاندید شدن خود در ریاست جمهوری مطرح شده گفت: باید بگویم که ۲ نوع خدمت وجود دارد که خدمت به مردم برای رسیدن به سمت بالاتر و دیگر خدمت با سمت بالاتر است که اگر فرد قرار گرفتن در سمت بالاتر جزء رزقش محسوب شود به آن می رسد.

وی افزود: من خدمت به خلق خدا برای رسیدن به سمت بالاتر را نمی خواهم.

دانشجو تصریح کرد: افراد زیادی هستند که انگیزه بالایی برای این سمت دارند.

وی اظهار داشت: سیاست های طاغوت بر این است که در ابتدا تطمیع، و بعد تهدید و بعد تطمیع و تهدید و بعد ترور شخصیت و در نهایت ترور فیزیکی را در مقابل دشمنان انجام می دهند اگر قرار است من سر خود را در این فضا از دست بدهم می خواهم در رابطه با مردم و آرمانهای کشورم باشد.

وی خاطر نشان کرد: من عاشقانه کشور و ملتم را دوست دارم و خدمت گذاری به مردم را یک موهبت الهی می دانم و اگر دشمنان از دست من عصبانی باشند حداقل این را می دانم که در مسیر درستی حرکت کرده ام.

تگ ها دانشگاه ها محل تبلیغ کاندیدای ریاست جمهوری

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی