پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          19 آذر 1391 - 09 December 2012




خلیفه: به ضرر دانشگاه آزاد تصمیم گرفتند تا به یک تیم‌ خوش‌خدمتی کنند/ شکایت می‌کنیم

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: برخی آقایان با تصمیماتی که به ضرر ما گرفتند، به یک تیم خوش‌خدمتی کردند.

هفته دوم و سوم لیگ‌برتر تکواندو در حالی دوشنبه هفته گذشته در خانه تکواندو پیگیری شد که تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل مشکلاتی که در مراسم وزن کشی مسابقات به وجود آمد با یک بازیکن کمتر در رقابت‌ها حاضر شد و کادر فنی تیم نیز مسئولان سازمان لیگ را دلیل اصلی کسب نتایج ضعیف در هفته دوم و سوم می‌دانند.

پرتال دانشگاهی به نقل از نعمت الله خلیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: متأسفانه امسال برای فصل جدید نتوانستیم تکواندوکاران خوبی را جذب کنیم. در واقع تیم دانشگاه آزاد طی سه سال اخیر تنها خروجی داشته و اصلا بازیکن جذب نکرده است. حسین تاجیک و محمد باقری معتمد از تکواندوکاران تیم ما بودند که پس از خروج آنها از تیم، ما نتوانستیم جایگزین خوبی را جذب کنیم.

وی افزود: ما در هفته دوم و سوم با مشکلات زیادی رو به رو شدیم. نمی‌دانم چرا مسئولان فدراسیون برخی از آقایان را کنترل نمی‌کنند. یک فردی در سازمان لیگ حضور دارد که گویا فکر می‌کند در جامعه تکواندو حکمش از رئیس فدراسیون هم بالاتر است. متأسفانه همان آقا باعث شد که دو نفر از بازیکنان ما در مراسم وزن کشی شرکت نکنند و به همین دلیل تیم ما نتوانست مقابل تیم استیل البرز نتیجه کسب کند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد از شکایت مسئولان تیم دانشگاه آزاد به خاطر اتفاقات رخ داده خبر داد و گفت:‌ مسئولان تیم دانشگاه آزاد در مورد اتفاقات هفته دوم و سوم لیگ‌برتر شکایات نامه‌ای را تنظیم کردند و قطعا پیگیر این موضوع خواهند بود. ما همیشه در سال‌های قبل لیگ تکواندو را بهترین و منظم‌ترین لیگ معرفی می کردیم، اما متأسفانه دیگر از آن نظم خبری نیست.

وی افزود: روح الله طالبی و امیرحسین همایونی از 2 تکواندوکارانی بودند که ما در هفته دوم و سوم می‌خواستیم از آنها در ترکیب تیم استفاده کنیم، اما مسئول سازمان لیگ اعلام کرد چون آنها 15 ثانیه دیر در مراسم وزن کشی حضور پیدا کردند نمی‌توانند در مسابقه شرکت کنند. این در صورتی بود که مسئول سازمان لیگ در زمان وزن ‌کشی 20 دقیقه حضور نداشت متأسفانه این بهانه‌ها باعث شد تا 2 بازیکن ما نتوانند در وزن‌کشی حضور داشته باشند.

خلیفه در ادامه اظهار داشت: بازیکن ما در وزن 62 کیلوگرم به دلیل عفونت بدنی که داشت در تمرینات هفته گذشته حضور نداشت، اما به دلیل اینکه ما نیاز به وی داشتیم ناچار شدیم در بازی مقابل استیل البرز از وی استفاده کنیم که متأسفانه با شرایطی که وی داشت نتوانست نتیجه خوبی را کسب کند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در مورد مشخص شدن ارنج تیمشان قبل از آغاز مسابقات توسط مسئول سازمان لیگ گلایه کرد و گفت: همه می‌دانند که مربیان تا دقیقه 90 اجازه نمی‌دهند کسی از ارنج تیم خبر داشته باشد، اما همان آقایی که در سازمان لیگ فکر می‌‌کند که آدم بزرگی است و کسی هم متأسفانه زورش به وی نمی رسد کمک مربی ما را صدا کرد و بدون اینکه ما ارنج را ثبت کرده باشیم ترکیب تیم را از ما گرفت. همان لحظه مربی تیم سایپا  ارنج تیم ما را دید و ترکیب تیم خود را تغییر داد. این موضوع باعث شد تا ما نیز نتوانیم مقابل سایپا نتیجه خوبی را کسب کنیم.

خلیفه در پایان گفت: باخت تیم دانشگاه آزاد مقابل استیل البرز و تساوی مقابل تیم سایپا فقط به برنامه ریزی غیر منظم سازمان لیگ بازمی گردد. البته امیدوارم غرض‌ورزی نباشد چون حیف است که لیگ به این خوبی خراب شود، اما از شواهدی که وجود دارد من فکر می‌کنم جهت گیری بوده و آقایان که آن تصمیم را گرفتند خواستند یک خوش‌ خدمتی به یکی از تیم‌های حاضر در لیگ کنند. به هر حال با تمام مشکلات و مصدومانی که داریم برای دفاع از عناوینی که در دوره‌های گذشته کسب کردیم تلاش خواهیم کرد.

 

 

تگ ها دانشگاه آزاد تصمیم گیری در مورد دانشگاه آزاد

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی