پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          20 آذر 1391 - 10 December 2012




دانشگاه بوعلی سینا در ردیف دانشگاه های بین المللی قرار گرفته است


رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: دانشگاه بوعلی سینا در بین دانشگاه های بین المللی قرار گرفته است.


پرتال دانشگاهی به نقل از به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل روز یکشنبه در ستاد مهر ماندگار استان همدان با اعلام این خبر افزود: دانشگاه بوعلی سینا در کشور رتبه 18 و در وزارت علوم رتبه 13 را داراست.

وی از راه اندازی سایت ابررایانه در دانشگاه بوعلی سینا خبر داد و گفت: براساس نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه بوعلی سینا متولی راه اندازی این سایت شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه چهار فاز پیش بینی شده است که برای هر مرحله تخمین اعتبار نیز در نظر گرفته شده است که در صورت تأمین اجرا خواهد شد.

وی گفت: البته قسمت نرم افزاری و سخت افزاری سایت ابر رسانه توسط وزارتخانه انجام خواهد شد و زیرسازی ها را باید خود دانشگاه انجام دهد.

بیمارستان قلب فرشچیان برای تکمیل شدن 39 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه چهار طرح مهر ماندگار در دست اجرا دارد، گفت: بیمارستان 200 تخت خوابی قلب فرشچیان بدون احتساب تعهد خیر برای تکمیل شدن 39 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که مصوبه امسال سه میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که تاکنون تخصیص نیافته است.

رضا صفی آریان افزود: برای ساخت 85 درصد دانشکده داروسازی سه میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است و یک میلیارد و 450 تومان اعتبار مصوب امسال است که هفت و نیم میلیارد تومان دیگر برای اتمام پروژه نیاز است.

برای خوابگاه 400 نفری خواهران دو میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شد

وی ادامه داد: برای خوابگاه 400 نفری خواهران نیز دو میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده که برای تکمیل آن به چهار میلیارد تومان دیگر نیاز است و در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صفی آریان از پیشرفت 50 درصدی بخش سوختگی بیمارستان بعثت خبر داد و گفت: تاکنون برای این پروژه یک میلیارد و 720 میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل نیازمند 12 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه 10 میلیارد تومان از اعتبارات در بخش عمرانی هزینه شده و دیوان محاسبات بر این امر اعتراض دارد، عنوان کرد: با فروش املاک و منابع یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای پروژه های مهر ماندگار اختصاص دادیم.

بهسازی و آسفالت 175 کیلومتر راه روستای در دست اقدام است

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز گفت: بهسازی و آسفالت 175 کیلومتر راه روستایی در دست اقدام است که تاکنون 118 کیلومتر از راه روستاهای بالای 150 خانوار انجام شده است.

غلامرضا سقندلی افزود: بالغ بر 125 کیلومتر دیگر از راه های روستایی در مرحله زیرسازی و ابنیه فنی قرار دارد که با توجه به شرایط جوی هوا تا دهه فجر امسال تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه 14 کیلومتر از راه های روستای زیر 20 خانوار به علت تأمین نشدن اعتبارات لازم تعطیل شده است، گفت: برای اینکه احداث پل ازندریان به عنوان یکی از نقاط حادثه خیر انجام شود، نیازمند تأمین اعتباری حدود دو میلیارد تومان هستیم.

وی از بهره برداری بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند در سال 91 خبر داد و افزود: از محل تملک دارایی سه میلیارد و 500 میلیون تومان به این طرح تخصیص داده شده و از محل مهر ماندگار نیز که مجموعا یک و نیم میلیارد تومان بوده تنها 900 میلیون تومان پرداخت شده است.

وعده پرداخت اعتبار برای پروژه محور اصلی کبودراهنگ- قیدار عملی نشده است

سقندلی با بیان اینکه وعده پرداخت چهار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه محور اصلی کبودراهنگ- قیدار داده شده و تاکنون پرداختی نداشته است، گفت: سهم استان از این محور 114 کیلومتری، 60 کیلومتر است که باید تا پایان سال 92 به اتمام برسد.

ریل گذاری اصلی راه آهن همدان- ساوه به زودی انجام می شود

رئیس حوزه ساخت و توسعه شبکه حمل و نقل استان همدان نیز با اشاره به احداث راه آهن تهران- همدان گفت: بلاست ریزی 120 کیلومتر (تا قرق آباد) از این طرح 265 کیلومتری انجام شده است و اسکلت فلزی ایستگاه ساوه و همدان از کارخانه های تهران و اصفهان تامین شده است.

محمود دهقان افزود: راه آهن 76 کیلومتری غرب کشور ملایر- نهاوند نیز بلاست ریزی 18 کیلومتر از سوی ملایر آماده شده است.

37 پروژه گازرسانی در دهه فجر افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان نیز با بیان اینکه 96 پروژه گازرسانی در سال جاری در قالب مهر ماندگار تعریف شده است، افزود: حدود 17 پروژه در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید و 73 پروژه در دست اجراست که 37 مورد ان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

حسین محمدی ادامه داد: اجرای کل پروژه ها 63 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 37 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تالار قرآن همدان مشکل کمبود اعتبار برای تکمیل سازه دارد

موسی رسولی، معاون عمرانی شهرداری همدان نیز از پیشرفت 90 درصدی تالار قرآن خبر داد و گفت: برای این پروژه 15 میلیارد تومان هزینه شده است و با مشکل کمبود اعتبار برای تکمیل سازه روبرو هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز عنوان کرد: ساخت دو هتل چهار ستاره فاران و ندیمی و همچنین موزه منطقه ای همدان جزء طرح های مهر ماندگار است.

علیرضا ایزدی ادامه داد: برای ایجاد واحدهای اقامتی با مشکل کمبود اعتبار مواجه هستیم و بانک ها نیز تسهیلاتی برای این پروژه ها اختصاص نمی دهند چرا که متولی آنها بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه برای موزه منطقه ای همدان 340 میلیون تومان اعتبار داده شده است، گفت: تاکنون قریب به دو میلیارد تومان برای احداث موزه هزینه شده است و با توجه به اینکه هشت هزار شی قابل نمایش در استان وجود دارد مصمم به سرانجام رساندن پروژه هستیم.


تگ ها دانشگاه بوعلی دانشگاه های بین المللی دانشگاه بوعلی سینا

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی