پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          21 آذر 1391 - 11 December 2012




مکان فعلی دانشگاه شریف به عنوان دانشگاه باقی خواهد ماند


دانشگاه شریف


پرتال دانشگاهی به نقل از رضا روستا آزادˈ رییس دانشگاه صنعتی شریف روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: پس از اعلام ساخت پردیس جدید دانشگاه شریف ، مشکلاتی بین این دانشگاه و شهرداری تهران در مورد مکان فعلی دانشگاه شریف در خیابان آزادی به وجود آمد که در حال حاضر این مشکلات با گفت و گو و مذاکره میان طرفین رفع و مقرر شده است که مکان فعلی به عنوان به عنوان مکان آموزشی در اختیار خود دانشگاه شریف باقی بماند.

وی افزود : قرار است در پردیس جدید دانشگاه صنعتی شریف دوره های تحصیلات تکمیلی و پژوهشگاه های این دانشگاه مستقر شود و مکان فعلی این دانشگاه به دوره های کارشناسی اختصاص یابد.

روستا آزاد گفت : تکمیل و مستقر شدن دوره های تحصیلات تکمیلی در پردیس جدید دانشگاه صنعتی شریف در یک برنامه 10ساله انجام می شود و انتقال از دوره دکترا آغازمی شود و انتظار می رود انتقال دوره های دکترا پنج سال طول بکشد و در مراحل بعدی دوره های کارشناسی ارشد انتقال می یابد .

رییس دانشگاه صنعتی شریف افزود : مراحل ساخت پردیس جدید این دانشگاه از دی ماه امسال در منطقه 22 شهرداری تهران آغاز می شود.

روستا آزاد افزود: براساس تفاهم نامه امضا شده میان دانشگاه صنعتی شریف و شهرداری تهران ، پردیس جدید این دانشگاه در محدوده بین دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه علوم و فنون نیروی انتظامی و به مساحت 60 هکتار احداث می شود.

وی خاطرنشان کرد : احداث پردیس جدید دانشگاه شریف با هدف گسترش امکانات دانشگاهی برای دانشجویان و همچنین بهسازی وگسترش فضای آموزشی انجام می شود .

رییس دانشگاه صنعتی شریف یادآور شد که این پردیس بدون در ورودی دانشگاه و حصار اطراف آن ساخته می شود زیرا در دنیای کنونی بیشتر دانشگاه های معتبر جهان به دلیل دسترسی آسانتر و داشتن فضای آموزشی بهتر بدون حصار ساخته می شوند. البته نداشتن دیوار و حصار در دانشگاه ها ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند که به تدریج با فرهنگ سازی های لازم می توان این مشکلات را رفع کرد.

روستا آزاد خاطرنشان کرد: در این نوع دانشگاه خطوط اتوبوس رانی برقرار می شود و دانشجویان به راحتی وارد و یا خارج می شوند و در عین حال مردم نیز می توانند از مراکز خرید، درمان و دیگر موارد که در محوطه دانشگاه وجود دارد، استفاده کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با ساخت پردیس جدید دانشگاه صنعتی شریف ارتباط میان مردم و دانشجویان و علاقه مندی به توسعه علم و دانش در کشور افزایش یابد.



تگ ها دانشگاه شریف دانشگاه تغییر مکان دانشگاه آزاد

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی