پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          23 آذر 1391 - 13 December 2012




رویکرد دانشگاه دماوند توسعه و تداوم بخش فناوری و صنایع می باشد



معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص ˈتولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانیˈ، این واحد دانشگاهی به سوی توسعه و تداوم بخش فناوری و صنعت به پیش می رود.

دانشگاه دماوند

پرتال دانشگاهی به نقل از ˈحمیدرضا حسینی داناˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص فعالیت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، گفت: این واحد پژوهشی از ابتدای سال 85 فعالیت خود را به صورت منسجم با وجود تمامی کاستی های موجود در شهر و نیز واحد آغاز و تا سال 91 در راستای فراهم نمودن زیرساخت های لازم در بخش توسعه و دست یابی به شکوفایی تلاش می کند.

وی با بیان اینکه نتیجه این تلاش ها اکنون تامین 44 هزار جلد کتاب و 110 عنوان مجله مشترک علمی در این واحد دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: راه اندازی 57 آزمایشگاه، سایت و کارگاه تخصصی مرتبط با رشته های فنی و مهندسی با هدف ایجاد فرصت های مطلوب برای دانشجویان و بی نیاز کردن آنان از دیگر مراکز آموزشی و ایجاد چندین آزمایشگاه تخصصی همچون آزمایشگاه مگاترونیک ویژه مسابقات و فعالیت های علمی از جمله نتایج این تلاش ها است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند یکی از اقدامات ارزشمند برای این واحد دانشگاهی و بخش پژوهشی را تامین فیبر نوری و فراهم کردن امکانات IT خواند و بیان کرد: یکی از نیازهای این شهرستان به ویژه واحد دماوند تامین فیبر نوری، خدمات تلفن و اینترنت بود که با همکاری مسوولان شهرستانی این مهم نیز محقق شد.

این مقام مسوول تامین زیرساخت هایی همچون ایجاد بخش پایان نامه ها و طرح های پژوهشی، توسعه مقالات علمی، برگزاری نشست ها و سمینارهای تخصصی، ایجاد و توسعه باشگاه پژوهشگران جوان و ... را از دیگر اقدامات و فعالیت های این واحد عنوان کرد.

حسینی دانا بیان کرد: هم اکنون این واحد دانشگاهی دارای بیش از 16 عنوان رشته است که عمده هدف و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خویش را با توجه به شرایط کنونی کشور در بخش تحریم ها و توطئه های غرب، به سوی توسعه بخش صنعت و فناوری پیش می برد.

وی یکی دیگر از برنامه های معاونت پژوهشی را حمایت از پایان نامه های دانشجویان در موضوعات مرتبط با نیازهای جامعه به ویژه بخش مذهب همچون قرآن و عترت خواند و بیان کرد: همین فرصت ها و فراهم کردن زمینه های لازم در بخش توسعه است که امروز این واحد دانشگاهی را از درجه بزرگ به درجه بالاتر ارتقا داده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی دماوند یکی از افتخارات این واحد دانشگاهی را که بین دیگر دانشگاه ها و مراکز علمی متمایز می کند، ثبت چندین اختراع در حوزه بین المللی، کشوری و استانی خواند و گفت: هم اینک دو اختراع نفتی این واحد که با همکاری پژوهشکده نفت شهید تندگویان تهران صورت گرفته است، در سطح بین المللی موفق به کسب مدال طلا شده است.

حسینی دانا ادامه داد: هم اکنون این واحد دانشگاهی با همت معاونت پژوهشی در حال انعقاد تفاهم نامه با 15 سازمان و نهاد همچون جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت، وزارت نفت، قوه قضاییه، آموزش و پرورش و ... است تا بتواند پروژه هایی مرتبط با بخش صنایع و فناوری را توسعه دهد.


تگ ها دانشگاه دماوند تدارم و توسعه دانشگاه رویکرد دانشگاه دماوند

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی