دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران کارگروه بازاریابی ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی تشکیل دادند
کارگروه بازاریابی ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی تشکیل شد
نخستین گروه علمی بازاریابی ورزشی برای پیشبرد اهداف ورزشی با رویکرد اقتصاد مدیریتی در حل بحرانها و مشکلات مالی سازمانهای ورزشی، با مرکزیت جامعه اسلامی دانشجویان در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.
پرتال دانشگاهی به نقل از مسعود فریدونی دبیر جامعه اسلامی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در گفتوگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به هماندیشی و تلاشهای گروهی از دانشجویان کارشناسیارشد و دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه تهران برای پیشبرد اهداف ورزشی با رویکرد اقتصاد مدیریتی در حل بحرانها و مشکلات مالی سازمانهای ورزشی، گفت: نخستین گروه علمی بازاریابی ورزشی با مرکزیت جامعه اسلامی دانشجویان در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.
وی با بیان اینکه تا به حال در سازمانهای ورزشی فرآیند بازاریابی و حل مشکلات مالی بصورت علمی دنبال نشده و تنها از بودجه دولت برای تامین منابع مالی استفاده شده است، تصریح کرد: در این تنگنای اقتصادی کشور، استفاده از منابع دولتی مغایر با رویکرد اقتصاد مقاومتی است؛ بنابراین از وظایف سازمانی و شرعی هر مدیر در سازمان ورزشی حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است.
فریدونی ادامه داد: تهیه و تدوین مقالات علمی ـ پژوهشی مدیریت ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاوتی و بازاریابی ورزشی، از دیگر اهداف تشکیل این گروه است.
به گفته دبیر جامعه اسلامی دانشکده تربیت بدنی اگر مدیران ورزشی کشور نتوانند تصمیمگیریهای خود را با توجه به این رویکرد، پیش بگیرند مطمئنا در آینده نه چندان دور منتظر افول سازمانهای ورزشی خوهیم بود.
فریدونی در پایان افزود: آغاز به کار این گروه با استقبال باشگاهها و فدراسیونهای ورزشی کشور از جمله فدراسیون جودو همراه شده است.