پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          14 دی 1391 - 03 January 2013





افزایش تعاملات دانشگاه شهید بهشتی با بخش صنعت


رئیس دانشگاه شهیدبهشتی با اشاره به افزایش تعاملات با بخش صنعت، از واگذاری پروژه‌هایی ازسوی صنایع فولاد به دانشگاه و امکان بازدید از این صنعت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

پرتال دانشگاهی به نقل از  گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد مهدی طهرانچی گفت: دانشگاه‌ها نیازمند رویکرد فرهنگی، آموزشی و کار آفرینی هستند و با تمرکز بر منابع انسانی، برنامه‌ها، فرایندها و ایجاد یکپارچگی، موفقیت‌ها حاصل می‌شود.
وی ادامه داد: ما نیازمند نگاهی پژوهش محور و محققانه بر نشانه‌های آشکار و پنهان از سوی خداوند هستیم و این امر گامی مهم در راستای فراگیری علم است.

وی پژوهش‌ها را به دو حوزه بالادستی و پایین دستی تقسیم کرد و افزود: پژوهش‌های بالادستی بیشتر جنبه اکتشافی داشته و پژوهش‌های پایین دستی نیز در توسعه و کاربرد در صنعت تاثیر بسزایی دارند و بین این دو حوزه فعالیت‌های ترجمانی جای می‌گیرد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی همچنین برنامه خوب، تیم توانا و مجموعه همراه مطلوب را سه رکن اساسی رسیدن به وضعیت مطلوب دانست و اظهار کرد: برتری در تولید علم، پرورش انسان‌های متدین، تاثیر گذاری در شکل‌دهی آینده و ارائه راه حل برای مسائل پیچیده در عرصه‌های علمی از جمله عوامل موثر در پیشبرد دانشگاه‌ها هستند.

وی مدل مفهومی در ارزیابی دانشگاه‌ها را شامل سیاست گذاری‌ها، ماموریت‌ها و برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برنامه‌ها در این مدل شامل ورودی‌ها، فرایندها و نتایج هستند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی فرایندها را نیز به حوزه‌های آموزشی، پرورشی، فرهنگی و اداری تقسیم کرد و نتایج را نیز شامل خروجی‌ها، دستاوردها و آثار و پیامدها دانست.

وی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان ورودی‌های دانشگاه‌ها، گفت: علم و فناوری با تکیه بر نظام عرضه و صنعت با تکیه بر مشتری، دوحوزه کاملا جداگانه محسوب می‌شوند و تنها پل ارتباطی آن‌ها نیاز محوری است.

طهرانچی در پایان با اشاره به افزایش تعاملات با بخش صنعت، از واگذاری پروژه‌هایی از سوی صنایع فولاد به دانشگاه و امکان بازدید از این صنعت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.




تگ ها دانشگاه شهید بهشتی تعاملات دانشگاه شهید بهشتی با بخش صنعت

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی