پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          26 بهمن 1391 - 14 February 2013







نزدیک کردن سطح دانشگاه  به شاخص‌های بین‌المللی



معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از بازنگری در برنامه‌های درسی برای نزدیک کردن سطح این دانشگاه به شاخص های بین‌المللی خبر داد.



پرتال دانشگاهی به نقل از  گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، حسین بلندی شصت و ششمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را فرصت مناسبی برای بازبینی و مرور نتایج و برنامه‌ریزی‌های گذشته در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

وی ادامه داد: تبادل اطلاعات در خصوص تصمیم گیری‌هایی که در گذشته انجام شده می‌تواند ما را در اصلاح مسیر کلی و خط مشی دانشگاه آزاد اسلامی یاری کند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این اجلاس نشان داد که خوشبختانه در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های بسیار خوب و چشمگیری انجام شده و واحدها خیلی خوب و فعال عمل کرده‌اند و با شرایطی که ما در نیمه اول امسال داشتیم، تفاوت چشم‌گیری داشته است.

بلندی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه آموزش، افزود: در این حوزه بحث جذب و استخدام نیروها منطبق با شرایط شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال انجام است و عملا هر کسی که وارد دانشگاه می‌شود باید در فراخوان جذب شرکت کند، همچنین همه اعضای هیئت علمی حق‌التدریسی باید به نحوی از صلاحیت‌های عمومی لازم برخوردار باشند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص آیین‌نامه‌های آموزشی این دانشگاه گفت: در حال استفاده از تجارب همکاران خود در واحدهای مختلف هستیم تا بتوانیم آیین‌نامه آموزشی موجود در دانشگاه را به نحوی مورد بازبینی و مرور مجدد قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در حوزه گسترش نیز در هر استان یک طرح جامع آموزشی تدوین شده و هدف ما این است که بتوانیم برای همه استان‌ها از شورای گسترش آموزش عالی یک موافقت اصولی اخذ کنیم تا از این پس واحدها در سراسر کشور بتوانند به صورت استانی نسبت به پیگیری اخذ مجوزها اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در حوزه هیئت ممیزه و ارتقا، حدود 210 کمیته منتخب در واحدهای متوسط و بالاتر ما در حال تشکیل است که در گام نخست در 20 استان هیئت ممیزه مستقل خواهیم داشت و این را در دستور کار داریم که نسبت به اخذ احکام لازم اقدام کنیم و اگر این احکام صادر شود این کمیته‌ها می‌توانند به صورت مستقل فعالیت کنند.

این استاد دانشگاه در خصوص فعالیت‌های حوزه خدمات آموزشی نیز اظهار داشت: در این حوزه به غیر دوره‌های دکترا، عملا تمامی اختیاراتی که در سازمان مرکزی وجود داشته را به استان‌ها واگذار کردیم؛ هدف اصلی ما تمرکز زدایی بوده که خوشبختانه این کار به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: در حوزه برنامه‌های درسی یک بازنگری کلی را در دستور کار داریم و امیدواریم همه واحدها ما را در این راه همراهی کنند و سعی داریم برای دروس هر بخشی که بازنگری می‌شود نسبت به اعلام فراخوان برای تألیف کتب آموزشی اقدام کنیم و بتوانیم کتب یکسانی را برای هم‌سطح‌سازی مطالبی که در کلاس‌ها به دانشجویان ارایه می‌شود، فراهم کنیم.

وی در پایان ضمن ابراز رضایت از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در شصت و ششمین اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: از همه دست اندرکاران این دانشگاه، که از ساده‌ترین تا عالی‌ترین فعالیت‌ها را انجام دادند و زحمات بسیاری را متحمل شدند قدردانی می‌کنم.







تگ ها دانشگاه شاخص های بین المللی نزدیک کردن سطح دانشگاه به شاخص های بین المللی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی