پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          26 اسفند 1391 - 16 March 2013





فعالیت شعبه لندن دانشگاه آزاد در چه مرحله ای است؟

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از مجله مهر
دولت انگلستان مسائل علمی را با مسائل سیاسی قاطی کرده و مثلا پول اندکی که توی حساب این دانشگاه بوده بلوکه کرده، بنابراین فعلا به دلیل تحریم ها و مشکلاتی که دولت انگلیس می تراشد فعالیت های شعبه لندن دانشگاه آزاد معلق شده و به حداقل رسیده است. اما ماهم راه اندازی یک مرکز تحقیقات را در لندن برنامه ریزی کرده ایم که انشااله بتوانیم یواش یواش آن را فعال کنیم. یک دوره زبان داریم راه اندازی می کنیم تا پشتوانه ای باشد برای دانشجویانی که می خواهند بروند آنجا تحصیل می کنندیا کسانی که از قبل بورسی در دانشگاههای دیگر انگلستان داشته اند. پشتوانه ای باشد برای تحصیل آن ها که البته دارد تمام می شود دیگر. مثلا ازحدود 53 نفر دانشجویان ما، الان تحصیلات 4-3 نفر تمام شده و برگشته اند. کار تحصیل حدود 20 نفر دیگر هم دارد تمام می شود تا یکی دوماه دیگر. تعداد اندکی خواهند ماند. البته شعبه لندن را دوباره فعال خواهیم کرد.به شرطی که دولت انگلیس از این تحریم های ناجوانمردانه غیر انسانی اش دست بردارد.

وضع اقتصادی و خانوادگی شما بعد از ریاست دانشگاه ازاد چه فرقی کرده است؟ دانشگاه آزاد خانه به شما داده است ؟

من خانه ای از دانشگاه آزاد طلب نکردم. نمی خواهم هم طلب کنم. حقوق من همان حقوقی بوده که از دانشگاه های دولتی می گرفتم به عنوان یک استاد کامل و کسی که درجه پروفسوری دارد. حقوقم چیزی نزدیک به سه و نیم میلیون تومان است که وقتی مسئولتی  در دانشگاه آزاد نداشتم هم همین مبلغ را می گرفتم. تا به امروز یک ریال هم حق مدیریت نگرفته ام.

معمولا نزدیک انتخابات که می شود همیشه شایع می شود که بودجه و امکانات دانشگاه ازاد در اختیار یک گروه یا کاندیدای خاص قرار می گیرد.شما چه برنامه ای در این باره دارید ؟

این اتفاق این دفعه نخواهد افتاد. تحت هیچ شرایطی اجازه  نخواهیم داد که امکانات و پول و فضای دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار یا حمایت از یک کاندیدای خاص قرار بگیرد. ما سه سیاست داریم. یک سیاست دعوت مردم به حضور در انتخابات. دوم تبیین شاخص ها و شرایط یک کاندیدای ریاست جمهوری. مثلا این که علمی باشد، ظرفیت باخت و برد داشته باشد.دارای برنامه باشد. این ها مدون شود. کار دانشگاه این است که شاخص ها را به صورت علمی تبیین کند.و سوم فضای مساوی، برابر و عادلانه ای فراهم کنیم که کاندیداها در موقعی که مشخص ی شوند بتوانند خودشان را در این فضا معرفی کنند که مردم شناخت شان از آن ها بیشتر شود.






تگ ها فعالیت شعبه لندن دانشگاه آزاد در چه مرحله ای است؟

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی