پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          14 فروردین 1392 - 03 April 2013



مسئولان دانشگاهی که بیشترین و کمترین تعامل را با رسانه داشتند

معرفی مسئولان دانشگاهی که کمترین و بیشترین تعامل را با رسانه داشتند شاید بتواند برای سال آینده و تعامل بهتر مفید باشد از این رو در این گزارش فهرستی از این مسئولان آمده است.

پرتال دانشگاهی به نقل از گزارش خبرنگار مهر ، بهره گیری مناسب مسئولان و روابط عمومی های دانشگاه‌ها از ظرفیت ها و توانمندی های اطلاع رسانی رسانه های جمعی برای ارتباط و اثر بخشی از موضوعات مهمی است که همواره در اولویت برنامه رسانه ای دانشگاه‌ها و روابط عمومی های کارآمد باید قرار گیرد.

برخی مواقع مشاهده می کنیم دانشگاهی به دلیل ضعف برقراری ارتباط با رسانه نمی تواند برنامه هایی که اجرایی کرده یا در دست اجرا دارد را به جامعه هدف یعنی دانشجویان معرفی کند.

در سال تحصیلی 91 کمتر دانشگاهی را می توان یافت که هم رئیس دانشگاه و هم روابط عمومی، بهترین تعامل را با رسانه و خبرنگاران داشتند ما در اینجا به معرفی روسای دانشگاه هایی  می پردازیم که در سال گذشته بیشترین و کمترین تعامل را با خبرگزاری مهر و دیگر رسانه ها داشتند .

دانشگاه علامه طباطبایی

روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی درسال گذشته در ارتباط با رسانه ضعیف عمل کرد، معاونت‌های دانشگاه نیز در بیشتر مواقع پاسخگوی خبرنگاران نبودند. در این میان حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه برخلاف روابط عمومی و معاونت های خود از جمله روسای دانشگاهی بود که در هر شرایط پاسخگوی خبرنگاران بود و طی سال گذشته بیشترین تعامل را داشت.

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف از جمله دانشگاههایی بود که هم روابط عمومی قوی داشته و هم ریاست دانشگاه در بیشتر مواقع پاسخگوی خبرنگاران بود و تعامل خبری خوبی با خبرنگاران داشت ، دکتر روستا آزاد در سال گذشته برای هر موضوعی که پیش آمد پاسخگوبود مگراینکه در جلسه یا همایشی حضور داشت که امکان پاسخگویی نبود.

دانشگاه الزهرا(س)

دکتر انسیه خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا (س) با اینکه در نیمه راه سال گذشته سکان دانشگاه الزهرا را بدست گرفت ولی با وجود مشغله بسیار از جمله روسای دانشگاهی بود که خیلی زود با رسانه ها ارتباط برقرار کرد و طی سال گذشته از جمله روسایی بود که بیشترین تعامل را داشت.

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

دکتر مجید قاسمی رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هم از جمله روسای دانشگاهی بود که در سال 91 تعامل رسانه‌ای خوبی با خبرنگاران داشت و در هر زمینه در صورت امکان پاسخگو بود .

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر

روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیر کبیر جزء روابط عمومی های فعال است و تعامل خوبی با رسانه ها دارد، دکتر علی رضا رهایی ریاست دانشگاه هم ارتباط خوبی با رسانه ها دارد ولی این ارتباط فقط مختص زمانی است که وی در برنامه یا جلسه ای باشند و بتوان بعد از برنامه با وی تعامل رسانه ای داشت.

رئیس دانشگاه علم و صنعت

دکتر سعید جبل عاملی ریاست دانشگاه علم وصنعت نیز از جمله روسای دانشگاهی بودکه در سال گذشته کمترین تعامل را با رسانه داشت شماره همراه وی هیچ وقت پاسخگو نیست و در مصاحبه حضوری هم در صورتی که از سوال پرسیده شده رضایت داشته باشند پاسخگو خواهند بود در غیر این صورت تعاملی با رسانه ندارد.

روزه سکوت رئیس دانشگاه تهران

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران و نماد آموزش عالی از جمله روسای دانشگاهی بود که سال گذشته هیچ تعامل رسانه ای با خبرنگاران نداشت وی همیشه عنوان می کرد که روزه سکوت گرفته است وی در واکنش به هر سوالی خبرنگاران را به معاونت های دانشگاه ارجاع می دهد این درحالی است که معاونت ها نیز به دلیل ابلاغ روابط عمومی به صورت تلفنی مصاحبه نمی کنند.

دانشگاه تربیت مدرس

دکتر بیژن رنجبر رئیس دانشگاه تربیت مدرس تا قبل از شایعه برکناری از ریاست دانشگاه، که اواسط سال گذشته اعلام شد، تعامل رسانه ای خوبی داشت بعد از اعلام این شایعه، وی تا جایی که امکان داشت دیگر مصاحبه حضوری و تلفنی انجام نداد.

دانشگاه خوارزمی

دکتر زهرا بیگم حجازی رئیس دانشگاه خوارزمی از جمله روسای دانشگاهی است بعد از چهار سال ریاست بر دانشگاه خوارزمی در اواخر سال 91 تعامل رسانه ای خود را با خبرنگاران آغاز کرد.

دانشگاه شهید بهشتی

دکتر محمد مهدی طهرانچی همانند ریاست دانشگاه الزهرا اواسط سال گذشته به ریاست دانشگاه شهید بهشتی منصوب شد وی هم از جمله روسای دانشگاهی بود که طی سال گذشته تعامل رسانه ای خوبی با خبرنگاران داشت.

روسای رسانه ای دانشگاه‌های شهرستان 

دکتر محمد اسماعیل همدانی گلشن ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر جهانشیر امینی ریاست دانشگاه کردستان ،دکتر محسن افشارچی ریاست دانشگاه زنجان، دکتر سید محمد میر محمدی میبدی ریاست دانشگاه یزد و دکتر حسن مروتی ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر محمد علی زلفی گل ریاست دانشگاه بوعلی سینا ، دکتر احمد احمد پور ریاست دانشگاه مازندران، دکتر مسعود گنجی ریاست دانشگاه محقق اردبیلی و دکتر فرهنگ مظفر رئیس دانشگاه هنر اصفهان از جمله روسای دانشگاه‌های مستقر در شهرستان ها هستند که  درسال 91 بیشترین تعامل را با رسانه ها داشتند .

روسای غیر رسانه ای دانشگاه های شهرستان

دکتر علیرضا عاشوری، ریاست دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر  اردوان ارژنگ رئیس دانشگاه یاسوج، دکتر عبدالله حاتم زاده  رئیس دانشگاه گیلان، دکتر احمد بهشتی ریاست دانشگاه قم از جمله روسای دانشگاهی بودند که امکان تعامل رسانه ای با آنها با وجود تلاش های بسیار برقرار نشد .


تگ ها مسئولان دانشگاه تعامل مسئولان دانشگاه و رسانه ها تعامل رسانه ها و دانشگاه ها

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی