پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          21 فروردین 1392 - 10 April 2013


برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه در دانشگاه ها


برنامه های هیات های مذهبی دانشجویی در دانشگاه های سراسر کشور به مناسبت ایام عزاداری فاطمیه در قالب مراسم سوگواری، سخنرانی و اقدامات فرهنگی و مذهبی آغاز شده است.


پرتال دانشگاهی به نقل از گزارش ایرنا، هیات های مذهبی دانشجویی در سال جاری با هماهنگی مدیریت تشکل های دانشجویی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها اقدام به برگزاری جلسات سخنرانی با حضور وعاظ نامی کشور و همچنین برقراری نمایشگاه های پوستر، کتاب و عکس و نرم افزار در محوطه و مساجد دانشگاه ها کرده اند.

**اجرای مراسم سوگواری ایام فاطمیه در دانشگاه امیرکبیر

بنابر اعلام مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،هیات رهروان شهدای دانشگاه صنعتی امیر کبیر مراسم سوگواری سرور و سالار بانوان جهان را از 20 فروردین به مدت سه شب در مسجد این دانشگاه آغاز کرده است.

در این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می شود حجت الاسلام ˈعلیرضا پناهیانˈ مشاور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری سخنرانی می کند و سپس مداحان اهل بیت عصمت و طهارت مداحی می کنند.



**برنامه عزاداری ایام فاطمیه در دانشگاه صنعتی شریف

هیات الزهرا دانشگاه صنعتی شریف از امروز، 21 فروردین به مدت 5 شب مراسم سوگواری دخت مکرم نبی اسلام را در مسجد این دانشگاه برگزار می کند.

این مراسم با قرائت دعا و نیایش قبل از نماز مغرب و عشا آغاز می شود و بعد از نماز حجج اسلام روحی و فاطمیان سخنرانی می کنند و برنامه با مداحی ذاکران اهل بیت ادامه پیدا می کند.

از 26 تا 28 فروردین نیز مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا با سخنرانی حجت الاسلام ˈعلیرضا پناهیانˈ و بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد این دانشگاه برگزار می شود.

نمایشگاه فروش کتاب و نرم افزارهای مذهبی به مناسبت این ایام در محوطه این دانشگاه دایر خواهد بود.



**اجرای مراسم عزاداری فاطمی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر

مراسم قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا (س) و اقامه عزا از 19 فروردین در نمازخانه دانشگاه صنعتی شریف آغاز شده و تا 26 این ماه هر روز قبل از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام ˈحامد رضاییˈ مسوول دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه ادامه خواهد داشت.

مراسم ایام فاطمیه در دو دانشکده عمران و علوم پایه این دانشگاه نیز روز شنبه 24 فرورین بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشکده عمران برگزار می شود.

روز دوشنبه 26 فروردین ماه نیز به منظور برپایی مراسم عزاداری برای دانشجویان دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر بعد از نماز ظهر و عصر اختصاص یافته است.

حجت الاسلام ˈکاظم صدیقیˈ هم از 26 تا 28 فروردین ماه از ساعت 18 در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر سخنرانی خواهد داشت.

تگ ها دانشگاه اخبار دانشگاه ها برگزاری مراسم عزاداری در دانشگاه ها

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی