پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          09 شهریور 1392 - 31 August 2013


 اظهارات سرپرست وزارت علوم درباره تغییر رییس دانشگاه علامه طباطبائی


سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره احتمال تغییر روسای دانشگاه‌ها، گفت: تغییر روسای دانشگاه‌ها در لیست برنامه‌های اخیر من نیست.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از ایسنا، دکتر جعفر توفیقی در حاشیه اولین اجلاس روسایارنانشگاه‌های کشور در دولت یازدهم در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اگر تغییری در روسای دانشگاه‌ها باشد بر حسب ضرورت است، اظهارکرد: پیش‌بینی من این است که با عمده همین روسا می‌توانیم کار را پیش ببریم.

وی افزود:‌ در حال حاضر با همین همکاران کار را ادامه می‌دهیم و در آینده نیز به همین روال خواهد بود و اگر تغییری هم باشد بر حسب ضرورت صورت می‌گیرد.

توفیقی درباره تغییر رییس دانشگاه علامه نیز تصریح کرد: تغییر رییس این دانشگاه به ما پیشنهاد شده است و مربوط به روزهای اخیر هم نیست که در این زمینه خود اعضای هیات علمی دانشگاه مشارکت کرده و برخی اسامی را معرفی کردند و در صورت لزوم از آنها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع در دست بررسی است و اگر ضرورتی باشد این اتفاق خواهد افتاد.

سرپرست وزارت علوم با با بیان اینکه سرپرست یک وزارتخانه اختیارات وزیر را دارد، تصریح کرد: سرپرست یک وزارتخانه اختیار دارد که تغییر در معاونان و مدیران ایجاد کند که تصمیم گیری درباره این موضوعات نیز با قوه مجریه است؛ هرچند که نظر نمایندگان مجلس نیز محترم است.

وی درباره زمان معرفی وزیر علوم به مجلس گفت: تاریخ دقیقی از این اقدام مشخص نشده و این موضوع در اختیار رییس‌جمهور است.

سرپرست وزارت علوم درباره بحث‌های اخیر در خصوص دانشجویان بورسیه، گفت: تمام تعهدات وزارت علوم در این زمینه پابرجاست، اما خواسته‌ایم تا اطلاع ثانوی تعهد جدیدی ایجاد نشود تا مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه اگر اعتبارات مناسب باشد کار بورسیه را به همان شکل سابق ادامه خواهیم داد،‌ تصریح کرد: تمامی تعهدات قبلی و قبولی بورسیه‌های 92 پابرجاست.

وی درباره احتمال تغییر در دیگر معاونان وزارت علوم نیز، اظهار کرد:‌ این موضوع نیز در دست بررسی است و ان‌شاءالله با توافقات تصمیمات مورد نیاز را در این زمینه خواهیم گرفت.

توفیقی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قطعا به عنوان وزیر معرفی می‌شوید، یا خیر؟ تصریح کرد: تاکنون اطلاع من به این‌گونه است که معرفی می‌شوم اما در نهایت باز هم تصمیم با رییس‌جمهور است و من به نظر وی و نمایندگان مجلس احترام می‌گذارم.

تگ ها رییس دانشگاه علامه طباطبائی دانشگاه علامه طباطبائی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی