پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          24 شهریور 1392 - 15 September 2013


گزارشی از جزئیات قیمت جدید غذای دانشگاه‌ها تا اعطای وام تغذیه
 
به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از بوتیا"، خبر اول اینکه  فهرست اسامي پذيرفته شدگان نهايي از طريق پرتال سازمان سنجش به دانشگاه‌هاي محل قبولي اعلام شد و داوطلبانی كه نام آنها در فهرست قبول‌شدگان موجود است مي‌توانند با ارائه مدارك لازم جهت ثبت‌نام حداكثر تا ...

خبر اول اینکه  فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی از طریق پرتال سازمان سنجش به دانشگاه‌های محل قبولی اعلام شد و داوطلبانی که نام آنها در فهرست قبول‌شدگان موجود است می‌توانند با ارائه مدارک لازم جهت ثبت‌نام حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۷ شهریور به دانشگاه محل قبولی مراجعه و فرآیند ثبت نام خود را آغاز کنند.

پذیرفته شدگان باید مدارک زیر را برای ثبت نام ارائه دهند.



اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن.

اصل معرفی‌نامه تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) با توجه به مفاد آیین‌نامه ارائه تسهیلات برگزیدگان علمی برای ورود به مقطع بالاتر به شماره ۲۲۳۵۴/و مورخ ۹۱/۳/۲ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. معرفی نامه داوطلب باید به صورت کامل مطابق با نمونه ارائه شده در سایت اینترنتی سازمان در سر برگ دانشگاه تکمیل، تایید و مهر شده باشد.

پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نیستند. لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره (۱) را ارائه کنند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آن‌ها

شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده در سال جاری

برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در آن موسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می شود باید ۱۲ قطعه عکس ۴*۳ ارائه کنند.

مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۲ دفترچه راهنمای شماره‌‌یک آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۲ مشخص کند (برای برادران)

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه فارغ‌التحصیل شوند، بدیهی است از ثبت‌نام کسانی که تا تاریخ ۳۱ شهریور فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

در هر زمان هرگونه مغایرتی در خصوص وضعیت فرد پذیرفته شده برخلاف آیین‌نامه شماره ۲۲۳۵۴/و مورخ ۹۱/۳/۲ و مصوبات مربوطه مشخص شود، ثبت‌نام وی لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال آن نخواهند داشت.

۳ـ عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و این سازمان و دانشگاه محل قبولی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت.

 

نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی جدید

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، نرخ غذای دانشجویی را در سال تحصیلی جدید اعلام کرد، بر این اساس گرانترین ناهار و شام برای دانشجویان ۷۷۰ تومان محاسبه شده است.

بر این اساس، در جلسات متعدد صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با روسا و معاون دانشجویی دانشگاه های کشور، پیشنهاداتی به شرح ذیل برای ژتون غذا مطرح شد:

۱- واقعی شدن نرخ غذا تا ۱۵ درصد قیمت تمام شده طی پنج سال برنامه پنجم توسعه.

۲- قیمت ژتون غذایی دانشجویی بین ۴۵۰ تا ۷۷۰ تومان بر اساس فهرست غذایی تعیین و به عبارتی دیگر قیمت بین ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت واقعی هر منطقه باشد.

۳- اعطای وام تغذیه تا ۱۰۰ درصد قیمت ژتون غذای دانشجویی به تمام دانشجویان متقاضی به تشخیص دانشجویی دانشگاه.

قیمت تصویب شده ژتون غذا

قیمت ژتون غذای دانشجویی با توجه به پیشنهاد معاونان دانشجویی دانشگاههای منتخب و دبیران مناطق دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور و با تایید و تصویب هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان به شرح زیر جهت اطلاع و اجرا ابلاغ می شود:

۱- غذاهای کم هزینه(ناهار-شام) ۴۵۰ تومان

۲- غذاهای متوسط هزینه(ناهار-شام) ۶۳۰ تومان

۳- غذاهای پرهزینه(ناهار-شام) ۷۷۰ تومان

۴- صبحانه ۴۰۰ تومان

با توجه به تقاضای مکرر دانشگاهها، قیمت ژتون غذای دانشجویان سنوات غیرمجاز بر اساس میزان هزینه بین ۱۰۰۰ تومان تا ۱۴۰۰ تومان تعیین و ابلاغ می شود.

انواع غذای کم هزینه، متوسط هزینه و پر هزینه از طریق دبیران شورای معاوان مناطقه به دانشگاههای منطقه ابلاغ خواهد شد.

تگ ها نرخ غذای دانشگاه نرخ جدید غذای دانشگاه قیمت جدید غذای دانشگاه‌ها وام تغذیه در دانشگاه ها

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی