پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          24 مهر 1392 - 16 October 2013


وضعیت انحلال دانشگاه غیرانتفاعی پالایش

محمدرضا نیلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در خصوص وضعیت دانشگاه غیردولتی پالایش در خمینی‌شهر، اظهار کرد: وظیفه ما نظارت بر کار دانشگاه‌های استان است و از شهریور ماه نیز کار نظارت بر این دانشگاه را با توجه به مشکلاتی که اعلام شده بود، انجام دادیم.

رییس هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان اصفهان در پی اعتراض جمعی از دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی پالایش واقع در خمینی‌شهر اصفهان به نحوه اداره و زیرساخت‌های فیزیکی نامناسب دانشگاه، گفت: دانشگاه پالایش وضعیت مناسبی برای آموزش ندارد و ما نیز نامه‌ای مبنی بر انحلال این دانشگاه به وزارت علوم فرستاده‌ایم.

وی افزود: تاکنون برای بررسی وضعیت دانشگاه، بازرسان خود را چندین بار به محل فرستادیم و همچنین نامه‌هایی در این خصوص ارسال کردیم که رییس در محل حضور نداشته است، همچنین تلفن‌های بازرسان و شخص بنده را پاسخگو نبوده است.

وی ادامه داد: وظیفه ما ارسال گزارش به وزارت علوم بوده است که این کار را انجام داده‌ایم و حتی پیشنهاد انحلال این دانشگاه را نیز مطرح کرده‌ایم، چرا که دخالت در امور دانشگاه بر عهده وزارت‌خانه است، به همین دلیل وزارت‌خانه نیز نماینده خود را فرستاده است و او نیز با شرایط نابسامان دانشگاه مواجه شده است.

نیلی تصریح کرد: این دانشگاه فضای کافی ندارد و به همین دلیل طبق یک قرارداد با دانشگاه پیام نور خیابان کهندژ اصفهان قرار بر این شده تا دانشجویان برای استفاده از امکانات به آن دانشگاه بروند، اما صحبتی از جابه‌جایی نیست.

وی تاکید کرد: پیشنهاد انحلال یک دانشگاه آسان نیست و ما نیز دوست نداریم دانشگاهی منحل شود، اما متاسفانه شرایط و مشکلات در این دانشگاه کم نیست و حتی در این رابطه با فرماندار خمینی شهر نیز صحبت کرده‌ام.

رییس هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان اصفهان ادامه داد: فرماندار خمینی شهر نیز قرار رسیدگی صادر کرد و به احتمال زیاد شورای تامین شهرستان نیز برای این دانشگاه تشکیل می‌شود.

همچنین در این رابطه مهدی جعفری رییس دانشگاه غیرانتفاعی پالایش در گفت‌وگویی با ایسنا منطقه اصفهان، مشکلات دانشگاه را بیشتر مربوط به خوابگاه‌های دانشگاه دانست و گفت: مشکلات دانشگاه حل شده است و با خوابگاه‌های خودگردان نیز صحبت کردیم تا دانشجویان از این خوابگاه‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به ساختمان آموزشی دانشگاه به عنوان یکی دیگر از مشکلات، اظهار کرد: در این رابطه هم ساختمان جایگزین جدید و نوسازی در نظر گرفته شد که از 13 آبان به آن ساختمان منتقل می‌شویم.

وی در خصوص شنیده‌هایی مبنی بر انحلال دانشگاه تصریح کرد: من نمی دانم بحث انحلال چیست، چراکه ما مشکلات دانشگاه را حل کرده‌ایم و مشکلی از این نظر نداریم که بحث انحلال مطرح شود.

رییس دانشگاه غیرانتفاعی پالایش اضافه کرد: آقای شا‌وران، نماینده هیئت نظارت بر دانشگاه‌های استان هفته گذشته در دفتر بنده حضور پیداکرد با من جلسه گذاشتند و یکبار دیگر نیز حضور یافتند که من خارج از دانشگاه و پیگیر کارهای دانشگاهی بودم.

وی تصریح کرد: دانشگاه ما تازه تاسیس و از سال 90 کار خود را آغاز کرده است و این دانشگاه در بدو تاسیس به افزایش قیمت‌ها خورد، اما با این حال کار را به خوبی پیش بردیم.

رییس دانشگاه غیرانتفاعی پالایش تاکید کرد: یکی از کارشناسان آموزشی ما به دلیل تخلفاتی که داشت از دانشگاه اخراج شد و از آن زمان به بعد با ما مغرضانه بر خورد شد به طوری که در یک ماه سه بار از دانشگاه ما بازرسی کردند.

شایان ذکر است، نبود مدیر گروه برای رشته‌های خود، نبود رییس آموزش برای هر گروه، نداشتن کارگاه برای رشته‌های فنی در حالی که هزینه کارگاه از آنها دریافت می‌شود، نبود قسط بندی در پرداخت هزینه‌ها از جمله مسائلی است که دانشجویان به آن اعتراض دارند.

تگ ها انحلال دانشگاه غیرانتفاعی پالایش

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی