پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          24 مهر 1392 - 16 October 2013


بررسی جذب نیروهای اتوبوسی در دانشگاه ها

سرپرست دانشگاه یاسوج از رفع برخی موانع بر سر راه توسعه کمی و کیفی این دانشگاه خبر داد و گفت: نگاه غیرآکادمیک و ایجاد فضای خاص مغایر با روح حاکم بر دانشگاه است.

دکتر شاپور رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی موانع و انسدادها باید از سر راه برداشته شوند تا بتوانیم فضای آکادمیک را در دانشگاه یاسوج باز تولید کنیم.

وی با بیان اینکه با دانشجویان تعلیقی که برخورد سیاسی شده است، طبق سیاست‌های کلان وزارت علوم و دولت تدبیر و امید برخورد می‌شود، اظهارکرد: همه تصمیمات علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی با مشورت اعضای هیات علمی اتخاذ می‌شود.

از دوربین‌های مداربسته باید برای حراست از اموال استفاده کرد، نه تعقیب و گریز دانشگاهیان

سرپرست دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: نگاه غیرآکادمیک و ایجاد فضای خاص مغایر با روح حاکم بر دانشگاه است که در این رابطه می‌توان به دوربین‌های مداربسته اشاره کرد که به اعتقاد بنده باید از این دوربین‌ها تنها به عنوان ابزاری برای حراست از اموال و امور حفاظتی و نه تعقیب و گریز دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه استفاده کرد.

رمضانی تصریح کرد: هر دانشجویی که در این مدت تعلیق شده یا با او برخورد سیاسی شده و یا ممنوع‌التحصیل شده است مطابق با نگاه جدید و سیاست‌های منطقی وزارت علوم باید به محیط دانشگاه بازگردد.

مساله جذب نیروهای اتوبوسی باید به صورت واقعی بررسی شود

وی با بیان اینکه قاعدتاً در چارچوب قانون افراد شایسته از لحاظ آکادمیک همکاران من هستند، ادامه داد: مساله جذب نیروهای اتوبوسی باید به صورت واقعی بررسی شود، نگاه ما به مسائل دانشگاه قطعا نگاهی آکادمیک است، نه نگاهی حزبی. بنابراین اگر افرادی با هربه گروه‌ها وارد دانشگاه شده‌اند، اما شرایط آکادمیک داشته و رضایت اعضای هیات علمی را به دنبال داشته باشند، دلیلی برای برخورد وجود ندارد، اما مطمئنا با افرادی که بدون احراز شرایط علمی و تخصصی وارد دانشگاه و حوزه مسئولیت‌ها شده باشند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بررسی تشکل‌های تعطیل و راکد دانشگاه در صورت تقاضای احیا

سرپرست دانشگاه یاسوج هدف اول خود را ایجاد فضایی آرام در دانشگاه عنوان و اضافه کرد: این آرمان صرفا با ایجاد فضایی پویا و بانشاط به منصه ظهور خواهد رسید. همچنین تشکل‌های تعطیل و راکد دانشگاه اگر مجددا تقاضای فعالیت داشته باشند، بررسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه‌ به تشکل‌های فرهنگی و سیاسی قطعا نگاهی دوراندیشانه است، خاطرنشان کرد: دانشگاه باید فضای نقادی را برای دانشجویان فعال ایجاد کند و از این روحیه حمایت کند.

رمضانی با بیان اینکه مشارکت علمی دانشجویان، استادان و نخبگان در امور تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه بیشتر خواهد شد و حصار تنگی که ایجاد شده را از محیط علم و دانش برخواهیم داشت، اظهار کرد: دانشگاه و دانشجو باید با دنیای بیرون و دانشگاه‌های دیگر کشور و حتی در سطح بین‌الملل ارتباط تنگاتنگ داشته باشد و علم روز باید به دانشگاه تزریق شود.

تگ ها جذب نیروهای اتوبوسی دانشگاه ها

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی