پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          27 مهر 1392 - 19 October 2013

انتشار منشور اخلاقی دانشگاه صنعتی اصفهان


در اولین جلسه شوراي دانشگاه صنعتی اصفهان با هيأت رئيسه جديد، منشور اخلاقي مديريت جديد دانشگاه منتشر شد.



به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری مهر، در پي برگزاري نخستین جلسه شوراي دانشگاه با هيأت رئيسه جديد، منشور اخلاقي مديريت جديد دانشگاه صنعتی اصفهان به شرح زیر منتشر شد.

"متن این پیمان نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
دانشگاه امروز، شاخص‏ حيات فرداي كشور است. در جام جم آن، مي‏توان به تماشاي آينده‏ي نسل آتي پرداخت و پيشگويانه بر بام تاريخ ايستاد و با قوت و اطمينان، از فردا و فرداها خبر داد.
(مقام معظم رهبری)

ما به عنوان هيئت رئيسه جديد دانشگاه صنعتي اصفهان، برآمده از اقبال معنادار مردم بزرگوار ايران به رويكرد اعتدال و تدبير، تعهد اخلاقي خود به موارد زير را ابراز داشته، مراعات آنها را سرلوحه اقدامات خود قرار مي‌دهيم.

پايبند به اصول مترقي و مباني ارزشمند جمهوري اسلامي ايران

خود را پايبند به اصول مترقي و مباني ارزشمند جمهوري اسلامي ايران (برآمده از خون شهيدان و مجاهدت ها و تلاش هاي مردم) دانسته، تمام توان خويش را در راه اعتلاي دانشگاه و تحقق اهداف نظام علم و فناوري بر اساس اسناد بالادستي بکار خواهيم بست.

پرهیز از خودسری و شتابزدگی

انديشه مان را در مدار اعتدال، تصميماتمان را بر مبناي تدبير و رفتارمان را در چارچوب قانون تنظيم كرده، از خودسري و شتابزدگي پرهيز مي‌كنيم.

حركت سنجيده، قانونمند، آشكار، اميدآفرين و غيرمحافظه‌كارانه در جهت پيشرفت دانشگاه، رفع نواقص موجود و هدايت دانشگاه به مسير اصلي را وظيفه اصلي خود تلقي مي‌كنيم.

ارتقاء معرفت دینی و اخلاقی دانشگاهیان

توجه به ارزش ها و ارتقاء معرفت ديني و اخلاقي دانشگاهيان را در کنار ارتقاء شاخص هاي علمي ضروري دانسته، آن را در برنامه ريزي ها مورد توجه قرار خواهيم داد.

مشارکت دانشگاهیان در تصمیم سازی ها

به قرار داشتن قوه خلاقه و تفكر در قاعده سازماني دانشگاه معتقد بوده و به لوازم عملي آن، به ويژه مشاركت اعضاي هيأت علمي، كاركنان و دانشجويان در تصميم‌سازي ها، و نيز حسب مورد در تصميم گيري ها (بر اساس فرآيندها و چارچوب هايي معين) كاملاً پايبند مي‌باشيم.

احترام به دیدگاه مخالف

اعتدال را در پرتو واگذاري امور به صاحبان با صلاحيت آن امكان‌پذير دانسته، در تمام تصميمات و اقدامات، جويا و پذيراي نقد و نظر ديگران بوده و براي ديدگاه مخالف و انتقادي، ارزش بايسته قائل هستيم.

حفظ کرامت انسانی همگان

كرامت انساني همگان را در ذيل شاخصه‌هايي چون شفافيت، صداقت، رعايت بدون تبعيض حقوق و پاسخگويي جامع و احترام‌آميز پاس مي‌داريم.

استفاده از تجربیات صاحبان تجربه

بهره‌گيري از تجربيات و صاحبان تجربه همه دوران دانشگاه را به شرط هماهنگي كامل و مشهود با انتظارات و مطالبات فضاي جديد کشور مجاز و مفيد مي‌دانيم.

در حفظ هماهنگي و احساس مسئوليت جمعي در پيشبرد امور دانشگاه، ضمن بذل بيشترين اهتمام در انجام وظايف تخصصي حوزه مسئوليت مستقيم خود، كمترين ترديد نخواهيم داشت.

اجتناب از تمرکز گرایی

پرهيز از تمركز گرايي و اجتناب از كوشش‌هاي آشكار و نهان براي دور زدن يا كم اثر كردن نقش شوراها را نصب‌العين خود قرار مي‌دهيم.

ارتقای فضای نشاط و امید

ايجاد و ارتقاء فضاي نشاط و اميد را از طريق تمهيد و ترغيب فعاليت‌هاي صنفي، فرهنگي و سياسي اصيل، آزاد و قانونمند دانشگاهيان ميسر دانسته و مشاركت دانشجويان را در برنامه‌ريزي و اجراي امور رفاهي، ورزشي، هنري و ... ضروری مي‌دانيم.

تعامل با تمام شاغلین دانشگاه

تعامل محترمانه، عادلانه و مشفقانه با كليه شاغلين دانشگاه اعم از اعضاي هيئت علمي و کارکنان را واجب دانسته و با هيچ عذر و مستمسك از ايفاي كامل حقوق مادي و معنوي و تأمين امنيت شغلي آنها، در بالاترين حد ممكن، كوتاهي نخواهيم كرد.

تگ ها منشور اخلاقی منشور اخلاقی دانشگاهها منشور اخلاقی دانشگاه ها چیست؟

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی