پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          15 آبان 1392 - 06 November 2013

سامانه آموزشی همراه کلاسور با نصب تلفن همراه امکان انتخاب واحد و دیدن نمره ها و برنامه درسی را برای دانشجویان فراهم می کند.
یونس یونسیان، کارشناس it در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: سامانه آموزشی همراه کلاسور سامانه ای است برای دسترسی دانشجویان به سامانه سیستم های آموزشی تحت پلت فرم pc و desktop طراحی شده است.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که ما در حوزه موبایل با آن روبرو هستیم طرح هایی است که بتوانیم در آنها سیستم های آموزشی را به بحث موبایل متصل کنیم.

یونسیان افزود: بر همین اساس، طرح پیاده سازی دانشگاه همراه را تعریف کردیم و این کار را با سامانه آموزشی کلاسور شروع کرده ایم.

وی در خصوص قابليت های این سامانه گفت: این سامانه قابلیت دارد به سیستم آموزشی گلستان متصل شود و بر اساس اتصالی که به serverبرقرار می کند با استفاده از یک رابطه کاربری موبایل دانشجو را به بخش زیادی از اطلاعات آموزشی اش متصل کند و دانشجو می تواند اطلاعاتی از قبیل نمرات، برنامه هفتگی دروس، انتخاب واحد و دیدن بسیاری از اطلاعات آموزشی دانشگاه خود را داشته باشد.

این کارشناس it تصریح کرد: هدف ما از این کار تهیه یک سیستم موبایل ایرانی است که بخش زیادی کاربران آن را دانشجویان تشکیل می دهند.

یونسیان همچنین گفت: بحث الکترونیک این سامانه نیاز به زیر ساخت هایی دارد که ما در حال رایزنی در این زمینه هستیم.

وی در خصوص قابلیت نصب انواع گوشی افزود: ساختاری که ما طراحی کرده ایم بر اساس سهم بازار موبایل از سیستم عاملهای مختلف است و در حال حاضر بازار سهم بیشتر را به سیستم عاملهای اندروید و ios  اختصاص داده است و بنابراین، با پلت فرم اندروید این طرح را آغاز کرده ایم.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی