پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          28 آبان 1392 - 19 November 2013


دانشگاهیان از "میرزاده" چه می‌خواهند؟ به همراه سوابق میرزاده

سکانس پایانی تعیین تکلیف ریاست دانشگاه آزاد +سوابق میرزاده

حمید میرزاده که در چهارشنبه شب 27 شهریور ماه با اکثریت آرای اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد، امروز برای کسب رای اعتماد به شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رود.

میرزاده 63 ساله که خود از اعضای هیات امنا و یار قدیمی دانشگاه آزاد اسلامی است، 27 شهریور ماه در جلسه فوق‌العاده هیات امنا که به گفته اعضایش در فضایی آرام و صمیمی برگزار شد، با شش رای موافق و دو رای مخالف سرپرست دانشگاه آزاد شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تجارب ارزنده میرزاده در مدیریت‌های اجرایی و در دانشگاه آزاد از جمله نکاتیست که بخشی از افراد صاحبنظر بر اساس شناختی که از سرپرست دانشگاه آزاد داشته‌اند، عنوان دارند.

علی عباسپور تهرانی فرد رییس سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد با مدیریت دکتر میرزاده که سابقه گسترده‌ای در بحث اجرایی و برنامه‌ریزی دارد، حرکت رو به رشدی خواهد داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی دکتر میرزاده، اظهار کرد: وی با سابقه ریاست بر پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران که امروز توسعه خوبی یافته است و ارتباطاتی که با مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی داشته است، تجربیات علمی بسیاری دارد که می‌تواند دستمایه‌ای برای مدیریتش در آموزش عالی و دانشگاه آزاد باشد.

وی با تاکید بر اینکه ابعاد دانشگاه آزاد در مقایسه با دانشگاه‌های دولتی بسیار بزرگ‌تر و مسئولیت آن سنگین‌تر است، تصریح کرد: با توجه به اینکه این دانشگاه بودجه‌ای هم ندارد به مراتب برنامه‌ریزی در آن سخت‌تر است.

عباسپور افزود: به اعتقاد بنده، دکتر میرزاده در مقایسه با رئیس قبلی دانشگاه از نظر مدیریتی دارای تجربه وسیع‌تر و سابقه برنامه‌ریزی و اجرایی بیشتر است و امیدوارم چالش‌هایی که سال گذشته دانشگاه آزاد با آن روبرو بود را بتواند ترمیم کند.

رییس سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به سوابق اجرایی سرپرست دانشگاه آزاد در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، موسس مرکز تحقیقات پلیمر ایران و.. اشاره کرد و گفت: دکتر میرزاده عملکرد قابل قبولی در تمامی پست‌های اجرایی گذشته، داشته است و با توجه به اشرافی که در بحث برنامه‌ریزی و بودجه دارد، می‌تواند در دانشگاه و آموزش عالی موفق عمل کند.

همچنین رضا صابری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: میرزاده سابقه طولانی و موفقی در هیئت امنای دانشگاه آزاد و همچنین تجارب ارزنده‌ای در حوزه اجرایی کشور دارد.

وی با اشاره به مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به اقتضای شرایط سیاسی که در کشور ایجاد شده، تصمیم گرفت تا ساختار مدیریتی دانشگاه آزاد را همسو با شرایط جدید کند و به طبع آن ریاست قبلی دانشگاه آزاد و برخی از معاونین وی تغییر کردند.

وی ادامه داد: فضاهای علمی ما باید آرام و در راستای کمک به پژوهش و نوآوری در جامعه باشند و امیدواریم آقای میرزاده بتواند در فضای به وجود آمده کمک کند تا فضای دانشگاه رشد یابد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس در خصوص سوابق علمی و اجرایی سرپرست دانشگاه آزاد، اظهار داشت: اگر سوابق اجرایی که وی در سازمان برنامه و بودجه داشت در دانشگاه آزاد نیز مورد استفاده قرار گیرد شاهد تحولات اساسی در دانشگاه آزاد خواهیم بود که کماکان برخی از این تحولات در مدت کوتاه سرپرستی وی صورت گرفت و امید بخش بود.

فریدون نوحی‌ رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی با اشاره به سابقه علمی، فرهنگی و اجرایی دکتر میرزاده، گفت: در تمام این دوران میرزاده فردی کوشا، جدی و پیگیر بوده که تمامی امور محوله را با ایمان، صداقت، امانتداری و با اعتقاد به وظیفه شرعی و دینی‌اش در مقابل جمهوری اسلامی دنبال می‌کرد.

وی به فعالیت‌های میرزاده در پژوهشگاه پلیمر اشاره کرد و گفت: وی هم جزو موسسان و هم از عوامل اصلی توسعه و استقرار این پژوهشگاه است و ما گروه پزشکی، پژوهشگاه پلیمر را به نام او می‌شناسیم و این مرکز با رشد بسیار خوب و فعالیت‌ها و پیگیری های میرزاده به یک اعتبار برای نظام آموزشی و پژوهشی کشور تبدیل شد.

نوحی‌ که با سوابق میرزاده آشنایی دارد، با بیان اینکه اداره دانشگاه آزاد با وسعت و عظمتی که در اقصی نقاط ایران دارد به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، کار ساده‌ای نیست و یک توان بالا و پشتیبانی بسیار جدی می‌طلبد، تصریح کرد: دکتر میرزاده از نظر هیات امنای دانشگاه آزاد فرد مورد وثوقی است و حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی از وی نیز در پیشبرد اهداف موثر است.

وی با یادآوری زحمات دکتر جاسبی برای مجموعه دانشگاه آزاد، گفت: فعالیت وی موجب شد تابوی آموزش عالی را برای خانواده‌های ایرانی بشکند و حقیقتا هر جا که نام دانشگاه آزاد برده می شود باید از دکتر جاسبی یاد کرد.

نوحی خاطرنشان کرد: امیدوارم با مدیریت دکتر میرزاده، دانشگاه آزاد اسلامی که با سرمایه مردم شکل گرفته است بتواند در مسیر ارتقای کیفیت پیش رود و مشکلات کوچکی که دارد نیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در سال‌های گذشته در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی توانسته موفقیت‌های خوبی از نظر کمی و کیفی کسب کند، گفت: بسیاری از اساتید مجرب ما از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد هستند که نمی توان این نکته مهم را زیر سوال برد.

رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی یادآور شد:امکانات دانشگاه آزاد اسلامی به مراتب از دانشگاه های دولتی در بسیاری از شهرها بهتر و بیشتر است و امیدوارم با مدیریت علمی و درایت اجرایی دکتر میرزاده بتوانیم شاهد درخشش بیش از پیش این مجموعه آموزش عالی در اقصی نقاط ایران پهناور باشیم.

سوابق دکتر حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد

دکتر حمید میرزاده متولد سال 1329 در سیرجان و استاد دانشکده مهندسی پلیمر و دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

سوابق تحصیلی:

کارشناسی ارشد، طراحی و ساخت کامپوزیت‌ها بر پایه پلی‌استر و الیاف کنف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ایران 1357.

دکتری تخصصی، بررسی زیست‌سازگاری الاستومر EPR پیوند خورده با هیدروژن‌ها به کمک اشعه لیزر،‌ دانشگاه نیوساوت ولز (UNSW) استرالیا، 1373.

سوابق اجرایی و مدیریتی:

- فرماندار سیرجان: 1360-1359

- استاندار کرمان: 1364-1360

- معاون اجرایی نخست‌وزیر: 1368-1364

- معاون اجرایی رییس‌جمهور: 1374-1368

- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه: 1376-1374

- دبیر و عضو هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی 1386 تاکنون.

عضو هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی 1386 تاکنون.

سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی:

عضو هیات علمی دانشگاه کرمان 1358-1373.

استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، 1373 تاکنون.

استاد وابسته دانشگاه علوم پزشکی تهران 1390 تاکنون

عضو هیات علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، 1389-1373

حمید میرزاده در سال 1386 با دعوت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان عضو هیات موسسه دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر این هیات و با تصویب هیات موسسه به عضویت هیات امنای دانشگاه درآمده است.

تگ ها سوابق میرزاده سوابق علمی میرزاده سوابق کاری میرزاده مسئولیت های میرزاده

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی