پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          27 بهمن 1392 - 16 February 2014



در پی تذکر شورای شهر به وزارت علوم و دانشگاه تهران

معاون وزیرعلوم:‌ تعهدهای شهرداری در طرح ساماندهی دانشگاه تهران

در پی تذکر شورای شهر تهران به وزارت علوم و دانشگاه تهران درباره طرح ساماندهی این دانشگاه، معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم در این باره توضیحاتی ارائه کرد. دکتر محمدحسین امید در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه خود من چندین سال رئیس طرح ساماندهی دانشگاه تهران بودم گفت:‌ نه دانشگاه تهران و نه وزارت علوم در این طرح هیچگونه کوتاهی نکردند.

وی با بیان اینکه این طرح یک طرح ملی تلقی می‌شد، اظهار کرد: قرار بود دانشگاه تهران به عنوان مادر همه دانشگاه‌ها به طوری که در شان نظام اسلامی باشد ساماندهی شده و مغازه‌های کوچک و بزرگ به شکلی ناموزون در کنار آن نباشند.

امید افزود: بر همین اساس قرار شد که دولت، شهرداری و مجموعه دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران هر کدام یک سوم از سهم تملک را انجام دهند که در این زمینه شهرداری به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرد و دولت نیز به بخشی از آن عمل کرد.

امید با بیان اینکه یک سوم تملک را بر اساس توافقنامه باید شهرداری انجام می‌داد، گفت: تمامی شهردار‌ها در دوره‌های مختلف به این موضوع عمل نکردند و به نوعی زیر آن زدند. دولت هم در یک مرحله کمک کرد و قرار شد که کمک های بعدی را نیز بفرستد اما این قضیه محقق نشد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم با بیان اینکه کمک دولت در حد دریافت یک وام 200 میلیون دلاری از یک بانک خارجی بود تصریح کرد: خریدهای عمده ساختمان‌های اطراف دانشگاه با این وام انجام و قرار شد که یک وام دیگر با همین مبلغ به ما بدهند.

امید خاطر نشان کرد این طرح اکنون دوباره به جریان افتاده و دانشگاه و وزارت علوم نیز پیگیری می‌کنند که اگر تصویب شود که این وام دوباره به دانشگاه تعلق گیرد می‌توانیم آنرا به اتمام برسانیم.

تگ ها اخبار دانشگاه دانشگاه تهران اخبار روزانه دانشگاه ها

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی