پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          18 فروردین 1393 - 07 April 2014


 تجمیع واحدهای تهران و سازمان مرکزی در 300 هزار متر مربع






 رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که متاسفانه میزان ادعاهای دانشگاهیان با عملکردشان متفاوت است، گفت: دانشگاه ماموریت گرا دانشگاهی است که در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشارکت داشته باشد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از  ایسنا، دکتر حمید میرزاده در دومین دیدار نوروزی در جمع کارکنان معاونت‌های مستقر درخیابان پاسداران، اظهارداشت: امیدوارم در سال جدید خداوند توفیقی دهد تا با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانیم در حوزه ماموریت خود به خوبی فعالیت کنیم.

وی با بیان این که امسال برای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی، سال ویژه‌ای در حوزه اقتصاد و فرهنگ به شمار می رود، افزود: چالش‌های بزرگ جامعه همواره مدنظر مقام معظم رهبری قرار دارد، به گونه‌ای که هر سال از سوی ایشان به عنوانی نامگذاری می شود.

دکتر میرزاده در ادامه به پتانسیل‌های کشور ایران اشاره کرد و گفت: کشور ایران کشور ثروتمندی از لحاظ ذخایر طبیعی و نیروی انسانی جوان به شمار می رود، اما جای سوال است که با این پتانسیل نتوانسته چالش‌های خود را در امور اقتصادی حل کند.

وی با بیان این که متاسفانه بعد از انقلاب هر روز بر تعطیلات رسمی کشور افزوده شده است، گفت: کشوری که با چالش‌هایی مانند جوانان و فارغ التحصیلان بی کار روبروست، دلیلی ندارد که این میزان تعطیل رسمی داشته باشد.

رییس دانشگاه آزاد در ادامه تاکید کرد: نظم و پرکاری اگر با ایمان همراه شود، می تواند بسیاری از مشکلات جامعه ما را برطرف سازد.

دکتر میرزاده با طرح این پرسش که آیا دانشگاه ماموریت گرا می‌تواند تنها شش ماه از سال به فعالیت بپردازد، اظهارداشت: متاسفانه میزان ادعاهای دانشگاهیان با عملکردشان متفاوت است، چرا که دانشگاه ماموریت گرا دانشگاهی است که در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشارکت داشته باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی به برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در این راستا بودجه سال 93 دانشگاه آزاد، به شکل هدفمند، ماموریت گرا و عملیاتی طراحی شده است.

وی به همکاری نزدیک به 700 دانشمند و فرهیخته کشور در شوراهای راهبردی با دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: همکاری و حضور این افراد در شوراهای راهبردی مختلف دانشگاه آزاد به خاطر علاقه آنان به دانشگاه ازاداسلامی وتوسعه علمی کشوراست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه همچنین به برنامه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: بنا داریم زیربناهای فیزیکی که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تا پایان سال به اتمام برسانیم که در این راستا در سال جاری یک میلیون و 600 هزار مترمربع فضای فیزیکی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از اجرای پنج طرح به منظور تجمیع واحدهای تهران و سازمان مرکزی دانشگاه خبر داد و گفت: این طرح ها، یک طرح اداری نیست، بلکه یک طرح اقتصادی به شمار می رود.

میرزاده با بیان این که 300 هزار متر مربع زیربنای این طرح هاست، افزود: هزینه این طرح ها از منابع غیر از شهریه تامین می شود.

وی همچنین از ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه دانشگاه آزاد اسلامی وبرنامه های سال جاری به رییس هیات امنا در دیدارفردا یکشنبه 17 فروردین ماه مسئولان دانشگاه باایت الله هاشمی رفسنجانی، خبر داد.

میرزاده در پایان از انعقاد قرار داد با یکی دیگرازبانک ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با استفاده از تسهیلات این بانک در نظر داریم شرکت های دانش بنیان را فعال کنیم.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی