پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          29 شهریور 1393 - 20 September 2014


بیمه مسوولیت کارورزان 

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان و کارورزان را بیمه درمانی می کنند گفت: از دانشگاه ها خواسته شده که جهت ارائه بیمه مسوولیت به کارورزان و ارائه دهندگان خدمت که ممکن است به هردلیل دچار مشکل شوند اقدام کنند و با تمهیداتی که می اندیشند این موضوع را تحت پوشش قرار دهند.

دستیاران یکی از ارائه کنندگان خدمت در بیمارستان ها هستند اما این خدمات باید تحت نظارت و با توجه به سطح علمی و مهارتی دستیاران باشد که در اینصورت مانعی برای ارائه خدمت آنها وجود ندارد.

وی افزود:‌ اما اگر این نظارت از طرف اعضای هیأت علمی اعمال نشود هم از نظر آموزش،هم از نظر درمانی و هم از نظر حقوق بیمار قابل قبول نیست. بنابراین آموزش پزشکی باید با نظارت، با محوریت بیمار و اصل مراقبت از بیمار باشد و در کنار آن آموزش درست هم صورت بگیرد.

ضیایی همچنین با بیان اینکه هیات علمی می تواند شرایط را به نفع یک ارتقاء کیفی تغییر دهد، اظهار کرد: در برنامه ای که برای ارتقای آموزش پزشکی داریم به موضوع ارتقاء هیأت علمی توجه ویژه ای شده است.

ضیایی در پایان در مورد نقش روش‌ها و تکنیک‌های جدید در کیفیت آموزش پزشکی با اشاره به اینکه علم آموزش متناسب با سایر علوم در حال تحول است، گفت: هرچه بتوانیم از تکنیک های جدید در حوزه آموزش استفاده کنیم انتقال دانش، نگرش و مهارت درسیستم آموزشی بهتر اتفاق می افتد. براین اساس بحث استفاده از تکنیک های جدید به ویژه در حوزه بالینی که در آن با بیمار مواجه هستیم از اهمیت بیشتری برخوردار است.



تگ ها بیمه مسوولیت کارورزان بیمه وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی