پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          28 مهر 1393 - 20 October 2014


رفع مشکلات دانشکده نفت گچساران در آینده نزدیک


 رییس دانشگاه یاسوج گفت: برای ایجاد یک دانشکده درشهرستانها باید ابتدا زیرساخت های علمی آن را در شهرستان مورد نظر فراهم کرد و بعد از زیرساخت های فنی و ساختمانی آن مهیا شود.

دکتر رمضانی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشکلات دانشکده نفت گچساران در آینده نزدیک و با همکاری سرپرست جدید آن برطرف خواهد شد.

وی اظهار کرد: دانشکده نفت در گچساران ارتباطی با شرکت نفت ندارد و کاملا زیر نظر دانشگاه یاسوج قرار دارد.

رییس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: در سال 83 از طرف وزارت نفت دو میلیارد تومان بودجه در اختیار دانشگاه یاسوج قرار گرفت که با این اعتبار یک دانشگاه در گچساران و یک دانشگاه در چرام ساخته شده است.

رمضانی عنوان کرد: برای تکمیل ساخت این دو دانشگاه مبالغی هم از طرف دانشکده علوم هزینه شده است.

وی گفت: دانشکده نفت شهرستان گچساران درواقع زیر مجموعه دانشکده علوم و دانشگاه یاسوج است.

وی افزود: برای ایجاد یک دانشکده در شهرستانها باید ابتدا زیرساخت های علمی آن را در شهرستان مورد نظر فراهم کرد و بعد از زیرساخت های فنی و ساختمانی آن مهیا شود.

رمضانی بیان کرد: دانشکده یاسوج در سال 62 تشکیل شده و ابتدا به عنوان یک مجتمع آموزش عالی و سپس در واقع به عنوان یک مجموعه از دانشگاه شیراز و بعد از مدتی یک مجتمع عالی و با گذشت زمان به صورت یک دانشگاه مستقل در یاسوج مشغول به فعالیت است.

وی اظهارکرد: با اینکه زمان طولانی از تشکیل دانشگاه یاسوج می گذرد هنوز با بعضی از مشکلات رفاهی در آن روبرو می باشیم.

وی اضافه کرد: بعضی از مشکلات که در دانشکده نفت گچساران مشاهده می کنیم به دلیل نوپا بودن این دانشکده است.

رمضانی تصریح کرد: مشکلات دانشکده نفت تا حدودی مرتفع گردیده و با تلاش بیشتر در آینده و تعامل خوب سرپرست جدید این دانشکده شاهد برطرف شدن کامل مشکللات خواهیم بود.

وی افزود: وزارتخانه علوم تحقیقات و فناوری با توجه به اینکه یک وزارت خانه آکادمیک علمی می باشد این وزارت خانه هم به صورت علمی اداره می شود و بهتر است بحث های سیاسی بیرون از دانشگاه ها وارد این حیطه علمی نشود.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید وزارتخانه علوم به صورت علمی و آکادمیک اداره می شود.

رمضانی عنوان کرد: تا کنون وزیران انتخابی علوم در دولت تدبیر و امید به خوبی با خواست اعضای علمی دانشگاه ها آشنا بوده و همانگونه که این مجموعه از وزارت خانه انتظار داشتند وزیران راه خود را به خوبی رفته و مسئولیت های خود را انجام داده اند.

وی اظهار کرد: تا زمانی که بتوانم و در هرپست که باشم با قدرت و بدون از هیچ گونه حاشیه به کار خود ادامه خواهم داد و ذره‌ای به حاشیه ها توجه نداشته و توان خود را برای انجام وظایفم خواهم گذاشت .


تگ ها دانشکده نفت گچساران

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی