پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          02 آذر 1393 - 23 November 2014


  نشت گاز در خوابگاه دخترانه دانشگاه زنجان

 مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه زنجان حادثه نشت گاز در خوابگاه دخترانه صدرا را تأیید و نقص فنی را علت این اتفاق اعلام کرد.

غلامرضا مجردی مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه زنجان با تایید خبر نشتی گاز در خوابگاه خودگردان "صدرا" گفت: صبح روز دوشنبه هفته گذشته حدود 10 نفر از دانشجویان ساکن خوابگاه به علت سردرد و سرگیجه ناشی از نشت گاز به بهداری دانشگاه مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتند و پزشک بهداری نیز دلیل بروز این علائم را مسمومیت گازی تشخیص داده است.

وی دلیل نشتی گاز را سوخت ناقص مشعل قسمتی از موتورخانه عنوان و اظهار کرد: پس از بررسی‌ها مشخص شد نشتی گاز در طبقه همکف که نزدیک موتورخانه است رخ داده بود.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه زنجان ادعاهای مطرح شده درباره انتقال چند دانشجو به بیمارستان زنجان به دلیل مسمومیت ناشی از نشتی گاز را تکذیب کرد و گفت: نشتی گاز بسیار جزئی بوده و تعداد دانشجویان مراجعه کننده به بهداری کمتر از 10 نفر بوده است.

مجردی در پایان گفت مشکل نشتی گاز قبل از ظهر سه شنبه رفع شد.

این در حالیست که یکی از دانشجویان دانشگاه زنجان و ساکن این خوابگاه در مورد حادثه نشتی گاز در خوابگاه خودگردان "صدرا" به خبرنگار ایسنا گفت: بامداد دوشنبه سرپرست خوابگاه با اعلام اینکه لوله‌های گاز نشتی دارند از دانشجویان خواست موقع استراحت درها و پنجره‌های خوابگاه را باز بگذارند.

  با توجه به اینکه حدود یک ماه اخیر در طول شبانه روز آب گرم نداشتیم دانشجویان برای حمام رفتن به خوابگاه‌های دیگر مراجعه می‌کردند یا در ساعتی که آب گرم می‌شد به حمام می‌رفتند که یکی از دانشجویان بامداد روز دوشنبه در حمام بود و به علت مسمومیت ناشی از نشتی گاز در حمام از حال رفته بود.

این دانشجو با اشاره به اینکه از چند روز قبل بوی گاز در خوابگاه احساس می‌شد، ادامه داد: روز دوشنبه چراغ قرمز سنسورهای حساس به نشتی گاز که در آشپزخانه تمام طبقات خوابگاه نصب شده‌اند، دائم روشن بود.

این دانشجو تعداد مراجعه کنندگان به بهداری دانشگاه را حدود 60 نفرعنوان و تصریح کرد: تعدادی از دانشجویان به بیمارستان شهر منتقل شدند و از یک تا سه روز در این بیمارستان بستری بودند. ضمن اینکه پزشک بهداری از تعدادی از دانشجویان خواسته بود روزی یک بار به بهداری مراجعه کرده و به مدت یک ساعت از کپسول اکسیژن استفاده کنند.

یکی دیگر از دانشجویان در گفت‌گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با وجود اینکه تنها یک سال از بهره برداری این خوابگاه گذشته کف اتاق‌های خوابگاه نشست کرده و لوله‌های گاز و آب نشتی دارند.

یک دانشجوی کارشناسی این دانشگاه نیز صبح امروز یکشنبه نیز گفت: شب گذشته هم نشتی گاز داشتیم و به همین دلیل تعدادی از دانشجویان از خوابگاه خارج شدند و با معاون دانشجویی و رئیس حراست و مسئولین خوابگاه دختران و پسران که در خوابگاه صدرا حاضر شده بودند، در مورد مشکلات خوابگاه و همچنین حادثه مذکور صحبت کردند.



تگ ها دانشگاه وزارت علوم دانشجویی نشت گاز در خوابگاه دخترانه دانشگاه زنجان گاز گرفتگی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی