پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          11 دی 1393 - 01 January 2015


افتخار آفرینی دانشجوی ایلامی در شبه‌ قاره هند


رایزنی جمهوری اسلامی ایران در شبه‌ قاره هند، پس از حدود یک ماه بررسی دقیق کارنامه و افتخارات علمی دانشجویان ایرانی شبه‌قاره هند در طی دو سال گذشته اسامی دانشجویان برتر شبه‌قاره در سال 2014-2013 اعلام شد.

در این میان «مجید بگ‌نظری» دانشجوی ایلامی موفق به کسب مدال نقره، تندیس، لوح تقدیر، جایزه نقدی و اردوی یک‌هفته‌ای علمی-تفریحی شد که با حضور دکتر «احمدی» معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام «مهدوی‌پور» نماینده ولی‌فقیه، «انصاری» سفیر و دکتر «خسروی» رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در شبه‌قاره هند و جمعی از اساتید و محققان برجسته ایرانی و هندی در دهلی‌نو به وی اهداء شد.

بر اساس این گزارش «بگ‌نظری» در گفتگویی کوتاه این هدیه را به مردم بزرگوار و سخت‌کوش ایلام و خصوصاً خانواده شهدا و ایثارگران عزیز تقدیم می‌کنم.

وی بابیان اینکه قدردانی از مردم و خصوصاً ایثارگران یک جامعه که در دوران سخت یک کشور، آرامش و آسایش را نه‌تنها به نسل خود بلکه به نسل‌های بعدی نیز هدیه کرده‌اند، وظیفه هر انسان و خصوصاً افراد دانشگاهی است، ابراز امیدواری کرد شرایطی فراهم گردد تا جوانان ایلامی در تمامی عرصه‌ها به آنچه واقعاً شایستگی آن رادارند، دست یابند.

مجید بگ‌نظری دانشجوی دکتری بیوتکنولوژی کشاورزی دانشگاه میسور هندوستان، متولد اسفند ١٣٥٩ شهرستان ایلام است. وی در سال ١٣٨٥ در رشته مهندسی تولیدات گیاهی از دانشگاه ایلام فارغ‌التحصیل شد.

بگ‌نظری تا قبل از ورود به کشور هندوستان در سال ١٣٨٩ برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، قریب ١٠ سال نویسندگی و سردبیری مطبوعات را در کارنامه حرفه‌ای خود داشت و در طول این مدت بیش از ٤٠٠ مقاله، سرمقاله، یادداشت، گزارش و مصاحبه را در مطبوعات و سایت‌های ملی و محلی منتشر نموده است. عضویت در شورای مرکزی خانه مطبوعات و مدیرعاملی تعاونی مسکن مطبوعات استان ایلام را در کارنامه خود دارد.

ایشان مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال ٢٠١٢ با معدل الف با درجه ممتاز در رشته بیوتکنولوژی از دانشگاه کاکاتیا شهر وارنگال هند دریافت کرد.

شرکت و اخذ مدرک دوره ٤ماهه تخصصی «مقدمات زیست‌شناسی؛ راز زندگی» از دانشگاه ام.آی.تی امریکا، شرکت و اخذ مدرک دوره ٤٥روزه «اصول آکادمیک زبان انگلیسی» از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی امریکا، انتشار بیش از ٧ مقاله در ژورنال‌های بین‌المللی، انتشار بیش از ٨ گزارش و ترجمه تخصصی در مطبوعات، ترجمه و ویرایش علمی و ادبی یک کتاب تخصصی، تأسیس و راه‌اندازی شرکت علمی-پژوهشی «مانا بیوژن»، مشارکت در انجام دو پروژه تحقیقاتی ملی هند در دانشگاه میسور، عضویت در انجمن ملی بیوتکنولوژی ایران و شرکت در کنفرانس‌ها و کارگاه‌های تخصصی مختلف، گوشه‌ای از افتخارات و فعالیت‌های علمی این دانشجوی ایرانی در طول دو سال گذشته است.


تگ ها افتخار آفرینی دانشجوی ایلامی در شبه‌ قاره هند دانشگاه هند دانشگاه خارجی دانشجویی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی