پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          05 بهمن 1388 - 25 January 2010

ايجاد دفتر "ارتباط با جامعه و اشتغال" در دانشگاههاي کشور

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم از برنامه ريزي براي ايجاد ساختار دفتر "ارتباط با جامعه و اشتغال" در دانشگاهها خبر داد و گفت: با هماهنگي معاونت هاي دانشجويي، آموزشي و پژوهشي وزارت علوم دفتر ارتباط با جامعه و اشتغال راه اندازي خواهد شد. غلامرضا خواجه سروي در گفتگو با خبرنگار مهر از ايجاد بازارچه هاي دانشجويي در دانشگاهها و اداره اين بازارچه ها توسط دانشجويان خبر داد و گفت: بازارچه هاي دانشجويي فضايي ايجاد مي کند تا دانشجويان مجبور نباشند به کارهايي در جامعه بپردازند که در شان دانشجو و دانشگاه نيست. معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم درباره اطلاعيه هايي که تحت عنوان "کار دانشجويي" از دانشجويان براي بازاريابي لوازم آرايشي، بدلي جات، لباسهاي خارجي و ... دعوت کرده است، گفت: بايد در اين حوزه برنامه ريزي براي آگاهي بخشي دانشجويان نسبت به اين مسائل انجام شود و بايد آن قدر در حوزه دانشگاه براي دانشجويان کار ايجاد شود که ديگر فراغتي براي پرداختن به بازاريابي چنين لوازمي نداشته باشند. وي افزود: درست است که ممکن است جواني، شيک پوشي و پيروي از مد اقتضاي جواني باشد اما تجربه فضاي دانشجويي نشان مي دهد که نيازهاي دانشجويان تحت الشعاع مسائل علمي قرار دارد. از دانشجويان نيز انتظار مي رود در مواجهه با تبليغاتي که از آنها براي بازاريابي محصولاتي نامتناسب با کارکردهاي دانشگاه دعوت مي کنند درايت نشان دهند. خواجه سروي درباره کنترل محيط دانشگاهها براي جلوگيري از بازاريابي محصولاتي نامتناسب با کارکرد دانشگاه گفت: کنترل در دست ما نيست که بخواهيم جلوي ورود يک جنس را بگيريم يا به دانشجو حکم کنيم که فلان محصول را بفروشيد يا نفروشيد اما مي توان با مراجع ديگر بيرون از دانشگاه هماهنگي کرد و در درون دانشگاه نيز بايد از حيث فرهنگي مراقبت کرد. معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم از هماهنگي با معاونت دانشجويي وزارت علوم براي ساماندهي کار دانشجويي در دانشگاهها بر اساس آئين نامه هاي موجود مربوط به کار دانشجويي خبر داد و گفت: از معاونت دانشجويي وزارت علوم خواسته شده تا دانشجويان کم بضاعتي که براي تامين هزينه هاي تحصيل نيازمند پرداختن به کاري درآمدزا هستند در اولويت کار دانشجويي در دانشگاه قرار گيرند. http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1021713

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی