پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          07 بهمن 1393 - 27 January 2015


ساماندهی وضعیت سرویس های دانشجویی دانشگاه بیرجند 


دبیر شورای صنفی دانشگاه بیرجند از تدوین منشور اخلاقی رانندگان با همکاری واحد حمل و نقل دانشگاه و سازمان اتوبوسرانی و تجهیز و بهسازی امکانات خوابگاه‌های این دانشگاه خبرداد.

در خصوص آخرین اقدامات شورای صنفی این دانشگاه اظهارکرد یکی از برنامه هایی که اخیرا از سوی شورا انجام شد تغییر و تحولاتی در حوزه نقلیه و افزایش تعداد ایستگاه ها و رسیدگی به شکایات در مورد سرویس های دانشگاهی بود.

وی تصریح کرد در مسیر رفت و آمد دانشجویان به دانشگاه و خوابگاه چند ایستگاه در مسیر اضافه شد. برنامه حمل و نقل دانشجویان منظم و مشخص شد.

حسینی از تدوین منشور اخلاقی رانندگان خبرداد و اظهارکرد منشور اخلاقی رانندگان با همکاری معاونت دانشجویی و مالی، واحد حمل و نقل دانشگاه و سازمان اتوبوسرانی در تمام ایستگاه ها نصب شد.

دبیر شورای صنفی دانشگاه بیرجند افزودن دونوع غذا به منوی غذایی هر وعده را یکی دیگر از اقدامات جدید شورای صنفی دانست و خاطرنشان کرد طی چند سال گذشته در کنار وعده های غذایی به دانشجویان میوه می دادند درحالی که اخیرا میوه از وعده غذایی دانشجویان حذف شده بود اما هم اکنون با پیگیری شورای صنفی در دو وعده غذایی به دانشجویان میوه ارائه می شود و با تأکیدات ما در آینده ای نزدیک در تمام سه وعده میوه ارائه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش درخصوص تجهیز خوابگاه های دانشگاه بیرجند گفت تعویض میز سالن های مطالعه و موکت خوابگاه ها،‌رنگ آمیزی اتاق ها و نصب کمد در خوابگاه از دیگر اقدامات شورا است.

دبیر شوراس صنفی دانشگاه بیرجند بهسازی مسیر رفت و آمد یکی از خوابگاه ها به دانشگاه،‌تجهیز سیستم گرمایشی و رفع مشکلات خوابگاه گلستان واحد کشاورزی خواهران را ازدیگر اقدامات شورای صنفی در مدت اخیر دانست.

حسینی در خصوص انجام برنامه های فرهنگی بابیان اینکه فعالیت ها از وظایف اصلی شورا نیست اما جزوه برنامه های است که چه در گذشته و حال در حال پیگیری و انجام است گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در ترم آینده برای خواهران و برادران، برگزاری جشن به مناسبت های مختلف و چاپ نشریه برنامه هایی است که شورای صنفی در حوزه فرهنگی دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه آموزشی پیگیر رفع مشکلات مربوط به سیستم انتخاب واحد دانشگاه شدیم، خاطرنشان کرد: انتخاب واحد دانشگاه بیرجند براساس سیستم گلستان انجام می شود درحالی که دانشجویان نمی توانند از امکانات پیش انتخاب واحد این سیستم آموزشی استفاده کنند.

حسینی ادامه داد ما این موضوع را با معاونت دانشجویی و آموزشی مطرح کردیم که احتمالا این مشکل نیز در آینده ای نزدیک برطرف خواهد شد و دانشجویان می توانند از تمامی امکانات مربوط این سیستم استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد در زمینه مشکلات و درخواست های انضباطی با پیگیری های شورای صنفی یکی از رانندگان سرویس که رفتار ناپسندی با دانشجویان داشت از سیستم حمل و نقل دانشگاه اخراج شد.

حسینی در پایان روند اداری لازم برای پیگیری مشکلات و درخواست های دانشجویان را کمی طولانی و زمان‌بر دانست و اظهارکرد پیگیری در خواست ها از طریق ارسال نامه به معاونت دانشجویی انجام می شود که به دلیل مستند سازی طی شدن این روند مهم است اما این روند اداری کمی زمانبر است هرچند که به نتیجه می رسد.



تگ ها ساماندهی وضعیت سرویس های دانشجویی دانشگاه بیرجند دانشگاه بیرجند دانشگاه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی