پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          13 اسفند 1393 - 04 March 2015


برگزاری نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران


نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران در تاریخ سی ام اردیبهشت 1394 توسط دانشگاه علم و فرهنگ و با همکاری جهاددانشگاهی برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه تبلیغات محیطی در حوزه توسعه کسب و کارها، فرهنگ سازی، توسعه ارتباطات، هویت بخشی اجتماعی، زیباسازی شهری و ... بر لزوم بازتعریف علمی و بومی این مفهوم تاکید کرد.

دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو گفت: بنا به تعریف، تبلیغات محیطی، کلیه گونه های تبلیغاتی که یک فرد در خارج از محیط خانگی خود به آن دست می یابد را شامل می شود. تبلیغات در محیط ‌ها و فضاهای عمومی، فضاهای داخل و خارج حوزه حمل و نقل، محل های انتظار، سیستم های ارسال پیام کوتاه و ... مهمترین گونه های تبلیغات محیطی قلمداد می شوند. ظرفیت ها و پتانسیل های تبلیغات محیطی آن چنان گسترده است که به جرات می توان گفت در غالب کسب و کارهای امروزی موفقیت بدون تبلیغات محیطی امری سخت و گاه محال خواهد بود. علاوه بر این امروزه تبلیغات محیطی نقش و جایگاه خود را از منظرهای دیگری همچون فرهنگ و هنر، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات، مدیریت شهری و ... نیز به خوبی به اثبات رسانیده است که با اندکی تأمل و انصاف می توان بر عدم بهره برداری کامل از این ظرفیت ها در کشور اذعان نمود.

رئیس کنفرانس افزود: این ماهیت چندبُعدی و بین‌رشته ای تبلیغات محیطی از یک سو و ظرفیت های بالقوه آن در حوزه فرهنگ سازی، توسعه ارتباطات، هویت بخشی اجتماعی، زیباسازی شهری و ...، برپایی محفلی علمی به منظور تجمیع آراء صاحبنظران، پژوهشگران، متولیان و عاملیت های این حوزه را ایجاب می نماید. کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران، اولین کنفرانسی است که با این نگرش ان‌شاءاله در اردیبهشت 1394 برگزار شده و این حوزه جذاب تحقیقاتی، کاربردی و اجرایی را موشکافانه مورد بررسی قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است «تبلیغات محیطی، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی»، «تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار»، «اخلاق، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی»، «تبلیغات محیطی، مبلمان و نمای شهری»، «تکنولوژی ها و فناوری های نوین در تبلیغات محیطی» و «ایمنی، محیط زیست و انرژی در تبلیغات محیطی» به عنوان محورهای اصلی این کنفرانس تعریف شده و کلیه پژوهشگران و صاحبنظران این حوزه می‌توانند تا 15 فروردین 1394 مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس به آدرس www.iscconferences.ir/usc ارسال نمایند. همچنین به منظور ارتقاء سطح کاربردی، همزمان با برگزاری کنفرانس دو جشنواره «برندساز برتر سال» و «خلاقانه‌ترین تبلیغات محیطی» نیز برگزار خواهد شد.


تگ ها برگزاری نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران ایران کنفرانس دانشگاه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی