پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          14 اسفند 1393 - 05 March 2015


  احداث دانشکده مهندسی پزشکی در دانشگاه امیرکبیر


مدیر دفتر فنی و عمرانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بابیان اینکه حدود 65 درصد طرح احداث دانشکده مهندسی پزشکی پیشرفت کرده است، افزود امیدواریم طرح تأسیس پژوهشگاه تحقیقاتی دانشگاه تا ماه آینده به اتمام می رسد.

ساختمان دانشکده مهندسی پزشکی با 13 هزار متر زیربنا نزدیک به 65 درصد پیشرفت داشته است. برای اجرای این طرح 12 میلیارد اعتبار پیش بینی شده بود که تنها 4 میلیارد آن از سوی سازمان برنامه و بودجه تأمین شد و باقی را از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه تأمین کردیم.

وی بابیان اینکه طی سه سال گذشته تنها 30 تا 60 درصد منابع موردنیاز ما از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین می شد،‌گفت: در زمینه هایی که با کمبود بودجه مواجه می شویم سعی می کنیم، هزینه موردنیاز خود را از طریق درآمدهای اختصاصی دانشگاه تأمین کنیم.

نورپناه با اشاره به اینکه افزایش دوطبقه به ساختمان ابوریحان از دیگر طرح های دردست اجرای ماست، اظهارکرد: این طرح با 7500 متر زیربنا باهدف توسعه دانشکده برق و مکانیک انجام می شود که 5 میلیارد تومان اعتبار موردنیاز آن تأمین شد و به عنوان پژوهشکده و آزمایشگاه مورداستفاده قرارمی گیرد.

وی درادامه از احداث یک مرکز تحقیقاتی در سه هکتار زمین وقف شده از سوی یک خیر خبرداد و اظهارکرد: بودجه عمرانی این طرح از سوی سازمان برنامه و بودجه حدود 2 میلیارد تومان بود که بیش از 80 درصد پیشرفت داشته و امیدواریم تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیر دفتر فنی و عمرانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر احداث یک مرکز رشد و پژوهشگاه تحقیقاتی در محوطه دانشگاه را یکی دیگر از طرح های عمرانی دردست اجرا دانست و افزود این طرح درگذشته درقالب ساختمان 13 طبقه ای طراحی شده بود که به دلیل کمبود اعتبار موردنیاز به ساختمان 5 طبقه ای تغییرکرد و به جای 13 هزار متر زیربنا این طرح تنها در 6 هزار متر زیربنا احداث شد. طبق پیش بینی های ما این طرح تا پایان ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

وی همچنین از اجرای طرحی به نام اتاق تمیز خبرداد و گفت دراین مرکز تحقیقات فضایی انجام می شود و باید تاقبل از خردادماه تحویل داده شود.

پورپناه درهمین خصوص افزود یکی دیگر از طرح های عمرانی ما احداث دانشکده مهندسی شیمی است که دارای 4000 متر زیربنا است که 2000 متر آن تا دوماه آینده آماده بهره برداری است.

وی درخصوص طرح مقاوم سازی این دانشگاه گفت: ساختمان دانشکده ریاضی در حال مقاوم سازی است که به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره مانده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش درمورد نقش خیرین در طرح های عمرانی دانشگاه از تأسیس ساختمان ققنوس خبرداد و اظهارکرد: این ساختمان در محوطه دانشگاه و با کمک یکی از خیرین دانشگاهی ایجادشد. این مجموعه شامل کتابخانه،‌ اتاق نشیمن و سالن ورزش است و مخصوص بانوان است.

مدیر دفتر فنی و عمرانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر همچنین افزود: برای اجرای این طرح 700 میلیون تومان از سوی خیر و 20 میلیون تومان از سوی دانشگاه اختصاص داده شد که نزدیک به یک سال از بهره برداری آن می گذرد.

وی در پایان از اجرای طرح های عمرانی در پردیس دانشگاه امیرکبیر واقع در گرمسار و پردیس دانشکده کشتی سازی و صنایع دریایی واقع در بندرعباس خبرداد و گفت: ایجاد آزمایشگاه از محل درآمدهای اختصاصی و سایر هزینه ها ازجمله اقدامات دردست اجرای دانشگاه است.


تگ ها احداث دانشکده مهندسی پزشکی در دانشگاه امیرکبیر دانشگاه دانشگاه امیر کبیر

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی