پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          18 فروردین 1394 - 07 April 2015



اولویت سال جاری دانشگاه آزاد خرم آباد 

دکتر ملکی در جلسه با اساتید و کارکنان این واحد با اشاره به پیروزی ارزشمند تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‎ای با شش قدرت جهانی، اظهار کرد به رسمیت شناخته شدن حق ایران در مسأله غنی سازی و ادامه فعالیت‎های صلح آمیز هسته‎ای ایران توسط قدرت‎های جهانی بسیار ارزشمند بوده و این موفقیت بزرگ مرهون راهنمائی‎ها و ارشادات مقام معظم رهبری و درایت و شجاعت ریاست جمهوری و تیم مذاکره کننده است که با توکل به فضل الهی و تعهد و دلسوزی و تخصص این مذاکرات را به نتیجه رساندند.

وی اظهار امیدواری کرد که با برداشته شدن تحریم‎هایی که به ناحق بر کشورمان تحمیل شده است گشایشی در شرایط اقتصادی و معیشتی مردم ایجاد شود.

رئیس واحد خرم‎آباد در ادامه به اقدامات انجام شده در سال گذشته در واحد اشاره کرد و افزود: با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتیم اقدامات انجام شده در سال گذشته را از توفیقات الهی می‎دانیم .

ملکی با اشاره به اهم کارهای انجام شده در سال گذشته گفت: گازرسانی به سایت دانشگاه و رفع دغدغه تأمین سوخت در فصول سرد سال، آغاز به کار و اتمام پروژه‎های نیمه تمام واحد پس از سال‎ها توقف، استرداد سپرده‎های واحد نزد سازمان مرکزی به همراه سود متعلقه به آن، برگشت بودجه پژوهشی جذب نشده سال‎های قبل و صرف آن در راستای تجهیز آزمایشگاه‎ها و کارگاه‎های واحد از جمله اقدامات مهم سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد همچنین راه‎اندازی رشته‎های جدید در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد و افزایش این رشته‎ها به 51 رشته، تجمیع حساب‎های متفرقه واحد، احداث بوستان شهدا با غرس 6255 اصله نهال به تعداد شهدای گرانقدر استان نیز از دیگر اقدامات سال گذشته بوده است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان یکی از مهمترین ویژگی‎های یک دانشگاه توانمند و کارآمد را حرکت بر مبنای قواعد تعریف شده دانست و افزود: دانشگاه باید مسیر علمی خود را طی کند و از نفوذ جریانات سیاسی جلوگیری کند.

ملکی تصریح کرد این مسأله به معنای عدم استفاده از ظرفیت‎های سیاسی نیست بلکه باید از جولان عناصر سیاسی که به دنبال تأمین منافع خود از طریق استفاده از فضای دانشگاه‎ها هستند جلوگیری کرد.

وی یکی از مهم‎ترین برنامه‎های پیش رو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد را انضباط مالی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید هزینه‎ها با بودجه‎های پیش‎بینی شده منطبق بوده و نظم مالی وجود داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد خرم‎آباد بحث صرفه‎جوئی در منابع را یک تکلیف و یک فرهنگ و آرمان برشمرد و گفت صرفه‎جوئی به معنای خساست نیست بلکه به معنای استفاده بهینه و درست از منابع در اختیار است .

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، تأسیس شرکت‎های دانش بنیان و پارک‎های فن آوری و توسعه رشته‎هائی که مورد نیاز بازار کار استان را از دیگر کارهائی دانست که باید در سال 94 دنبال شوند.


تگ ها اولویت سال جاری دانشگاه آزاد خرم آباد خرم آباد دانشگاهی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی