پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          30 فروردین 1394 - 19 April 2015


80 درصد پیشرفت در کتابخانه مرکزی دانشگاه خوارزمی


معاون مالی - اداری دانشگاه خوارزمی خبر داد پروژه کتابخانه مرکزی پردیس مرکزی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی بیشترین پیشرفت را بین پروژه ها داشته است.

با بیان اینکه دانشگاه حدود 40 هزار متر مربع پروژه عمرانی دارد، گفت حدود 28 هزار متر مربع از آن در حال انجام و 12 هزار متر مربع در حال مطالعه بوده و به مرحله انتخاب پیمانکار نرسیده است. 28 هزار متری که در حال انجام است شامل پروژه دانشکده روانشناسی، کتابخانه مرکزی، دانشکده فنی مهندسی و دانشکده شیمی و 12 هزار متر دیگر شامل دانشکده علوم زیستی و علوم جغرافیایی می شود و تمام پروژه ها در پردیس کرج است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی کتابخانه مرکزی ادامه داد دانشکده روان شناسی حدود 40 درصد پیشرفت دارد اما چون پروژه دانشکده فنی مهندسی و شیمی اواخر سال 93 شروع شده است حدود 15درصد پیشرفت فیزیکی دارند. اعتبار لازم نیز در بودجه عمرانی سال 94 دیده شده که امیدواریم بر اساس همان بودجه تخصیص یابد.

معاون مالی اداری دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه حدود 220 هکتار زمین در سایت کرج وجود دارد، افزود: در تهران با کمبود زمین مواجهیم و چون دانشگاه در وسط شهر واقع شده توسعه آن امکان پذیر نیست. به همین دلیل اواخر سال 92 از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه و بعد از اخذ مجوز هیات امنا، آپارتمانی در خیابان خاقانی خریدیم و کلاس های پردیس را آنجا برگزار می کنیم.هم چنین الحاق دانشگاه علوم اقتصادی با خورازمی نیز فضای فیزیکی ما را گسترش داد.

حسینی سپس با تاکید بر مقاومت دانشگاه ها در برابر زلزله توضیح داد: مقاوم سازی دانشگاه کرج از همان ابتدا انجام شده و بیش از 30 سال است که گزارشی مبنی بر مشکل ساختمانها نداریم، البته تاسیسات دانشگاه در این 30 سال فرسوده شده است و نیاز به تعمیرات دارد.

وی هم چنین با اشاره به تعمیرات گسترده در سال 93 ادامه داد: هیچ سالی به اندازه سال گذشته تعمیرات نداشتیم و به علت گستردگی دانشگاه، اکثر تعمیرات در خوابگاه های دانشجویی انجام شد چرا که خیلی از دانشکده ها مثل ادبیات و ریاضی نوساز هستند و نیاز به تعمیرات ندارند.

به گفته وی این دانشگاه در چند سال اخیر کمک جدی از طرف خیرین نداشته است.

حسینی هم چنین درباره بودجه پروژه ها اظهار کرد: در سال 93 حدود 9 میلیارد تومان بودجه داشتیم که بخشی از آن مربوط به تجهیزات و بخشی برای پروژه ها بود. تمام بودجه بخش تعمیرات و تجهیزات تخصیص داده شد اما بودجه پروژه ها را به طور کامل ندادند که این مساله مشکل ساز نیست چون بودجه منتقل به سال بعد میشود.

وی تصریح کرد برای پروژه دانشکده روان شناسی که حدود 7 هزار متر مربع است حدودا 2 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. بودجه دولتی کتابخانه مرکزی تمام شده اما در بودجه سال 94 مجددا برای آن و دانشکده شیمی و فنی مهندسی اعتبار در نظر گرفته شده است.


تگ ها 80 درصد پیشرفت در کتابخانه مرکزی دانشگاه خوارزمی دانشگاه خوارزمی دانشجویی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی