پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          07 اردیبهشت 1394 - 27 April 2015



اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان در هفته اول شهریور 


مشاور وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان،از اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان در هفته اول شهریور خبرداد.

صدیقی در نشست خبری در مورد مهلت نقل و انتقال دانشجویی در سال 94 توضیح داد: مهلت ثبت‌نام نقل و انتقالات در سال 94 از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شده و دانشجویان می‌توانند با وارد شدن به سایت مربوطه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بررسی دانشگاه مبداء از اول خردادماه تا 15 تیر و دانشگاه مقصد از 15 تا پایان مرداد است و نتایج نهایتا در هفته اول شهریور اعلام می‌شود.

مشاور وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه 845 میهمان و نقل و انتقالات در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر ثبت شده است، افزود: تعداد کانون‌های علمی و فرهنگی شاهد و ایثارگر به 61 رسید کار این کانون‌ها تقویت علمی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر به منظور حفظ یاد و خاطره شهدا در دانشگاه‌ها است. به طور کلی از تعداد 63 هزار و830 دانشجوی شاهد و ایثارگر، 7000 دانشجو د این کانون‌ها فعال هستند. 28 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دوره‌های روزانه و شبانه و مابقی آنها در دانشگاه‌های پیام نور، علمی و کاربردی و فنی و حرفه‌ای مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به حوزه دانشجویان غیرایرانی گفت: سیاست وزارت علوم در سال‌های اخیر توسعه پذیرش دانشجوی غیرایرانی به هدف بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌ها در تعامل ارتباطات فرهنگی با کشورهای مختلف است.

وی با بیان اینکه در سال 93، 1133 بورسیه جدید غیرایرانی به دانشگاه‌های کشور وارد شدند، گفت: همچنین 3000 دانشجوی غیربورسیه به دانشگاه‌ها وارد شدند که این رقم نسبت به سال 92، 50 درصد رشد داشته است و امیدواریم این رشد در سال 94 نیز ادامه داشته باشد.

مشاور وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، ادامه داد: در مورد آمار دانشجویان غیرایرانی باید گفت 50 درصد این دانشجویان در رشته‌های علوم انسانی، 30 درصد در رشته‌های فنی و مهندسی، 17 درصد در رشته‌های علوم پزشکی و پایه و 3 درصد در رشته‌های هنر مشغول به تحصیل هستند. 509 نفر این دانشجویان در مقطع کارشناسی، 358 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 127 نفر در مقطع دکتری و در حوزه‌های علوم پزشکی، 34 نفر در مقطع کارشناسی، 3 نفر در مقطع ارشد، 138 نفر در مقطع دکترای عمومی و 43 نفر در مقطع دکترای تخصصی مشغول به تحصیل هستند.


تگ ها اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان در هفته اول شهریور دانشجو

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی