پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          02 خرداد 1394 - 23 May 2015


بازدید معاون وزیر بهداشت از خوابگاه دخترانه دانشگاه ایران 


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از خوابگاه الزهرا وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد.

به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از خوابگاه دخترانه الزهرا وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد.

دکتر فراهانی همزمان با چهارمین روز از هفته خوابگاه ها که با عنوان خوابگاه، خانواده و سنت نامگذاری شده است، به محض ورود به این خوابگاه، با حضور در نمازخانه خوابگاه الزهرا، پای صحبت دانشجویان نشست و با آنان گفت و گو کرد.

براساس این گزارش، دکتر سید جواد حاجی میراسماعیلی، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این بازدید اظهار کرد: سعی شده امکانات مطلوبی در اختیار دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران گذاشته شود. خدماتی که به این دانشجویان داده می‌شود در سطح استانداردهای وزارت بهداشت است.

وی ابراز امیدواری کرد که با در اختیار گرفتن مجدد برخی خوابگاه‌های این دانشگاه که هم اکنون در دسترس نیست، از تراکم بالای خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران کاسته شود و فضای بیشتری در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

دکتر میر اسماعیلی در پایان یادآور شد: در طول سال برنامه‌هایی در خوابگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود که ضمن افزایش شور و نشاط در بین دانشجویان، با سنت‌ها و فرهنگ‌های مختلف نیز آشنا می‌شوند.

برپایه این گزارش، دکتر فرید عبادی فرد آذر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این نشست ، با اشاره به اینکه هم اکنون حدود 7000 دانشجو در حال تحصیل در این واحد دانشجویی هستند، افزود: حدود نیمی از این دانشجویان در خوابگاه‌ها و پاویون‌های این دانشگاه اسکان دارند.

وی گفت مطابق ضوابط آیین نامه های موضوعه به 100 درصد تقاضاهایی که برای خوابگاه وجود دارد پاسخ مثبت می دهیم و همه دانشجویان متقاضی را در خوابگاه اسکان می دهیم.

دکتر عبادی فرد آذر در خصوص خوابگاه الزهرا نیز گفت: این خوابگاه با ظرفیت 280 نفر و در چهار طبقه میزبان دانشجویان است و نسبت به سایر خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی از امکانات مطلوبی برخوردار است.


تگ ها بازدید معاون وزیر بهداشت از خوابگاه دخترانه دانشگاه ایران دانشگاه تهران وزیر بهداشت

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی