پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          05 امرداد 1394 - 27 July 2015


  تکذیب لغو قرارداد اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور با اشاره به خبر لغو قرارداد تعدادی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه گفت هیچگونه لغو قراردادی صورت نگرفته و من این خبر را تکذیب می‌کنم.

  محمدعلی سرلک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت کارکنان قراردادی مشخص است و قرارداد این افراد یکساله است. من مسئله لغو قراردادها را تکذیب می‌کنم زیرا تا پایان بهمن ماه با همه افراد قرارداد امضا کرده ایم و اینکه همکاری افراد با دانشگاه ادامه پیدا کند یا خیر هر سال بر مبنای معیارهای علمی و پژوهشی مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مورد لغو قرارداد صورت نگرفته است افزود: اما اینکه افراد بعد از این قراردادهای یکساله برای تبدیل وضعیت پایدارتر باید به وزارت علوم مراجعه کرده و تابع شرایط و ضوابط آنها باشند. بنابراین افراد تا بهمن ماه فرصت دارند اگر در پرونده خود مشکلی دارند می توانند برای رفع نقص به هیئت جذب دانشگاه مراجعه کنند تا پرونده‌ای که به وزارت علوم ارسال می‌شود بدون نقص باشد تا وضعیت قرارداد این افراد پایدار تر شود.

سرپرست دانشگاه پیام نور به این سوال که پرونده افراد دارای چه مشکلی است پاسخ داد: مشکل خاصی نیست اما پرونده‌هایی که به وزارت علوم ارسال می‌شود باید تایید شده و در عرصه‌های علمی صلاحیت عمومی و غیره، کامل باشد.

سرلک با اشاره به اخباری مبنی بر لغو قرارداد 300 عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: نمی‌دانم عدد 300 در کجا گفته شده است. دانشگاه پیام نور دارای حدود 2500 مربی و دستیار است که ساماندهی این افراد یکی از اهداف دانشگاه است و فقط 300 نفر مدنظر نیست.

وی با بیان اینکه ارتقای وضعیت علمی در دستور کار دانشگاه است گفت: اگر صلاحیت عمومی فردی تایید نشده است برای رفع آن باید پیگیری کند. ما به دنبال رفع مشکل این افراد هستیم و رایزنی‌هایی برای ساماندهی آن ها و رفع مشکل انجام داده‌ایم.

سرپرست دانشگاه پیام نور در پایان تاکید کرد: من نمی‌دانم عدد 300 از کجا آمده است اما همه افراد برای تبدیل وضعیت باید طبق ضوابط و مقررات نهادهای بالادستی از جمله وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی باشند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی سرلک همچنین در نشست خبری که صبح امروز در دانشگاه پیام نور برگزار شد با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور به دنبال کسب جایگاه خود به عنوان دانشگاه برتر در عرصه علم آموزش و پژوهش است، اظهار کرد: بر مبنای آخرین رتبه ISC دانشگاه پیام نور دارای رتبه یک کیفیت آموزشی و رتبه 10 پژوهشی کشور و همچنین جزو 10 دانشگاه برتر کشور است.

وی با بیان اینکه سیاست دانشگاه پیام نور امسال بر خلاف سالهای دیگر جذب رتبه‌های برتر کنکور است گفت: به همین دلیل امسال تسهیلاتی را برای رتبه‌های زیر 2000 قائل شدیم که کمک هزینه تحصیلی تا سقف شهریه، تفاهم با برخی از بانک ها برای ارائه انواع وام، تسهیلات خرید ماشین برای دانشجو، ارائه متون درسی به صورت رایگان، اجازه تحصیل همزمان در دو رشته، کمک هزینه سفر به عتبات، امکان انتقال به هر یک از مراکز و واحدها، امکان تغییر رشته در هر مقطعی از تحصیل، انتخاب محل آزمون در هر یک از واحدها، کمک هزینه سفرهای علمی و دانشجویی و غیره از جمله این تسهیلات است.

وی ادامه داد همچنین با برخی از بانک ها صحبت کردیم تا به دانشجویان پیام نور کار دانشجویی ارائه دهد.


تگ ها تکذیب لغو قرارداد اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور تکذیب لغو قرارداد اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی