پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          12 امرداد 1394 - 03 August 2015


  تخفیف ویژه به دانشجویان جدید الورود علمی کاربردی جهاد دانشگاهی



رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چهار رشته جدید در آینده نزدیک به رشته‌های این واحد دانشگاهی اضافه می‎شوند، از اعمال تخفیف ویژه به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی این استان خبرداد.

وحیدخلیلی اردلی 11 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان به مناسبت فرارسیدن 16 مردادماه، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، اظهارکرد: این نهاد انقلابی به فرمان امام خمینی(ره) در مرداد ماه سال 59 با هدف رفع دغدغه‎های بنیان‎گذار انقلاب در ایجاد مهندسی فرهنگی در دانشگاه‎ها و اسلامی کردن ‌آن ایجاد شد.

وی با اشاره به فعالیت‎های فرهنگی این مرکز از ابتدای انقلاب تاکنون، تصریح کرد: آموزش کوتاه مدت به عنوان یک برند ملی، آموزش‎های مهارتی و توسعه حرکت پژوهشی و فن‎آورانه با حفظ شناسنامه فرهنگی و حرکت به سوی تجاری سازی محصولات از جمله فعالیت‌های جهاددانشگاهی طی دو دهه اخیراست.

خلیلی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان، خاطرنشان کرد: این مرکز با قدمت بیش از 30 سال در استان به تبع جهاددانشگاهی کشور در چهار حوزه معاونت پشتیبانی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی فعالیت دارد.

وی تجاری‎سازی ایده را از مهم‎ترین اهداف جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: در استان این باور ایجاد شده است که با استفاده از تجربیات و راه‌های رفته جهاددانشگاهی کشور بتوان ایده را به محصول تبدیل کرد.

خلیلی راه‎اندازی دو مرکز تخصصی فن‎آوری اطلاعات و انرژی نو و مرکز مطالعات اجتماعی و گردشگری را از دیگر اهداف جهاددانشگاهی استان برشمرد و گفت: در استان ظرفیت استفاده از فن‎آوری انرژی نو وجود دارد که در این راستا محصولات انرژی خورشیدی وارد استان شده است که می توان از آن استفاده و تولید محصول کرد.

به گفته وی، شناسایی نیازها و خدمات الکترونیک همچنین احیا و بهبود این خدمات در راستای ارائه خدمات برتر از دیگر اهداف جهاددانشگاهی استان است.

وی با اشاره به آغاز به کار بانک خون بند ناف در استان، گفت: تاکنون 20 مورد نمونه‎گیری خون بند ناف در این مرکز انجام گرفته است.

خلیلی با بیان اینکه مرکز چهارمحال و بختیاری بیست و سومین نمایندگی بانک خون کشور است، اظهار کرد: طبق تفاهم‎نامه‎ای که با بانک رفاه منعقد شده خانواده‎های متقاضی می‎توانند در این راستا تا سقف دو میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کنند.

وی همچنین به فعالیت دانشگاه علمی کاربردی با برند جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: این مرکز در راستای توسعه فناوری و مهارت‌آموزی هم‌اکنون در قالب 9 رشته فعال است.

خلیلی با بیان اینکه چهار رشته جدید در آینده نزدیک به این دانشگاه اضافه می‎شوند از اعمال تخفیف ویژه به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی خبرداد و افزود: این مرکز از اول مهرماه سال جاری در رشته مدیریت گردشگری دانشجو می‎پذیرد.

وی از ارائه تخفیف 15 درصدی آموزش کوتاه مدت به دانشجویان این مرکز و خانواده آنان خبرداد و گفت: فلسفه آموزش، ایجاد پل ارتباطی بین مردم و نخبگان است تا بتوان محصول مطالعات و دانش نخبگان را در جامعه ارائه داد.

خلیلی فعالیت مرکز تخصصی افکار سنجی جهاددانشگاهی را یادآور شد و تصریح کرد: این مرکزتخصصی از سال 85 فعالیت خود را درجهاددانشگاهی استان آغاز کرده است که دانشجویان علاقه مند می‎‌توانند در راستای تکمیل پرسشنامه‎ها با این مرکز همکاری کنند.


تگ ها تخفیف ویژه به دانشجویان جدید الورود علمی کاربردی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی دانشگاه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی