پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          17 آبان 1394 - 08 November 2015


برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج در دانشگاه‌ها 

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج برای دانشجویان 18 تا 25 سال با همکاری وزارت علوم و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: آموزش مهارت‌های قبل از ازدواج نقش بسیار مهمی در جلوگیری از بالارفتن آمار طلاق در جامعه دارد.

نرگس معدنی‌پور با اعلام اینکه طرح گوهر رحمت از شهریور ماه سال جاری در مدارس و دانشگاه های تهران در حال اجراست، گفت: طرح گوهر رحمت در پایان آذر ماه در حالی به کار خود پایان می دهد که دختران جوان و نوجوان دوره‌های آموزشی لازم در زمینه بلوغ و ازدواج را طی کرده اند.

وی افزود: آموزش آداب مهارت های زندگی، به گونه ای که ضمن ترویج آداب و سبک زندگی اسلامی –ایرانی، ارتقای خودآگاهی، کنترل هیجانات وعواطف را نیز برای فرد به همراه داشته باشد، نیاز امروز جامعه ماست.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه وقتی آگاهی جوانان و نوجوانان درباره مسائل روحی، اندیشه ای و جسمی خودشان بالا برود، رفتارهای پرخطر نیز کاهش می یابد افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، فرهنگ سازی در زمینه بلوغ دختران و مهارت های زندگی برای دختران، آموزش و توانمندسازی دختران در زمینه بلوغ و مهارت های زندگی در مدارس و دانشگاه ها است.

معدنی‌پور مقاطع سنی 9 تا 12 سال را در دختران نوجوان و همچنین 18 تا 25 سال را در دختران جوان بسیار مهم حیاتی خواند و تصریح کرد: کارگاه های ما برای دختران نوجوان و آشنایی آنها با دوران بلوغ است؛ دورانی که یکی از مهمترین مقاطع زندگی دختران را تشکیل می دهد و نقش خانواده ها و مدارس در کمتر شدن آسیب های مربوط به این دوران بسیار موثر است.

وی افزود این کارگاه ها برای مقاطع سنی 9 تا 12 و 12 تا 18 سال با حضور اساتید دانشگاه و والدین آنها با همکاری سازمان آموزش و پرورش برگزار می شود.

براساس گزارش سایت شهرداری تهران، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران درباره برگزاری این کارگاه ها در دانشگاه ها نیز افزود: نهاد رهبری و وزارت علوم به همراه شهرداری تهران نقش مهمی در برگزاری این کارگاه ها داشتند. همچنین مهارت های پیش از ازدواج و انتخاب آگاهانه همسر از موضوعات مهمی است که در کارگاه های دانشگاه به آن پرداخته شد.


تگ ها برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج در دانشگاه‌ها برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج در دانشگاه‌ها ازدواج دانشجویی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی