پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          07 اردیبهشت 1395 - 26 April 2016

تکذیب راه اندازی هتل دانشگاه خوارزمی/ متروکه شدن برخی خوابگاه‌ها ان




میرهادی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی هتل و یا مهمانسرا توسط دانشگاه خوارزمی افزود: دانشگاه توان مالی راه اندازی هتل و یا مهمانسرا را ندارد.

وی با تکذیب خبر ایجاد هتل و مهمانسرا توسط این دانشگاه یادآورشد: خیلی از دانشگاه ها شاید علاقمند باشند که امکانات رفاهی برای دانشگاه خود تامین کنند، ولی توان مالی ندارند، دانشگاه خوارزمی نیز از این قاعده مستثنی نیست.  

متروکه شدن برخی از خوابگاه‌ها به دلیل خرابی

معاون اداری و مالی توسعه منابع دانشگاه خوارزمی تاکید کرد: دانشگاه خوارزمی اگر تلاش زیادی داشته باشد، تنها می تواند خوابگاه های دانشگاه را به صورت نسبی تعمیر کند. در حال حاضر برخی از خوابگاه های دانشگاه به دلیل خرابی، متروکه اعلام شده و تنها ممکن است بتوانیم آنها را تعمیر کنیم .

۱۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تعمیرخوابگاه‌ها

وی درباره اینکه دانشگاه خوارزمی چه مقدار بودجه برای تعمیر خوابگاه ها نیاز دارد، افزود: براساس برآورد سال گذشته، حداقل ۱۰ میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی خوابگاه‌ها نیاز داریم که البته اختصاص این بودجه در توان وزارت علوم نیز نیست.

شایعه راه اندازی مهمانسرا یا هتل!

وی افزود: بنابراین ناگزیر هستیم با شرایط روز و مدیریت بهینه منابع دانشگاه، هر ساله بخشی از خوابگاه ها را تعمیر کنیم بنابراین موضوع راه اندازی مهمانسرا و یا هتل بیشتر به شایعه شبیه است.

معاون اداری و مالی توسعه منابع دانشگاه خوارزمی با اشاره به وضعیت بودجه ای دانشگاه خوارزمی در سال ۹۴ و ۹۵ گفت: سال گذشته، بسیاری از دانشگاه ها به دلیل مشکلاتی که دولت در منابع و تامین نقدینگی داشت، موفق نشدند بودجه خود را کامل دریافت کنند.

عدم تحقق اختصاص بودجه کامل سال ۹۴

وی افزود:  همان عدم تحقق چند درصدی که باقی مانده بود، برای بسیاری از دانشگاه ها و همچنین دانشگاه خوارزمی یک سری معضلاتی را ایجاد کرد که با تدبیر رئیس دانشگاه توانستیم سال مالی ۹۴ را پشت سر بگذاریم.

حسینی ادامه داد: اما با این وجود نتوانستیم بودجه برخی از موارد مانند تعمیرات خوابگاه‌ها، حق التدریسی ها و موارد دیگر را تامین و پرداخت کنیم که این موضوعات تحت عنوان دیون به سال ۹۵ منتقل شد.

نیاز خوابگاه ها به تعمیرات اساسی

وی افزود: در سال جاری نیز هنوز بودجه رسمی و مصوب ما ابلاغ نشده و با توجه به ساختاری که دانشگاه خوارزمی و به ویژه پس از الحاق دانشگاه علوم اقتصادی به آن پیدا کرده است، بسیاری از خوابگاه های دانشگاه در پردیس های کرج و تهران با تعمیرات اساسی نیاز دارد.

حسینی افزود: بسیاری از ساختمان های خوابگاهی این دانشگاه فرسوده شده و قدمت آن به ۳۰ الی ۴۰ سال باز می گردد ولی هنوز تعمیرات اساسی نشده است.

تعمیرات خوابگاه ها به ۱۰ سال زمان نیاز دارد

وی ادامه داد: تعمیرات خوابگاه ها از دوسال گذشته شروع شده ولی حجم تعمیرات بسیار بالاست و فکر می کنم به ۱۰ سال زمان نیاز دارد تا خوابگاه ها به صورت نسبی تعمیر شوند.

معاون اداری و مالی توسعه منابع دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد:  دانشجویان ما انصافا تحمل می کنند و ما نیز شرمنده هستیم که به علت کمبود منابع مالی نمی توانیم تمام خوابگاه‌ها را تعمیر کنیم.

منابع دانشگاه خوارزمی کفاف تعمیرات خوابگاهی را نمی دهد

وی افزود: سال ۹۵ هم برنامه تعمیرات اجرا می شود تا حداقل نیاز دانشجویان را برآورده کنیم و باز هم اعلام می کنیم که منابع ما کفاف تعمیرات اساسی دانشگاه را نمی دهد.

تگ ها تکذیب راه اندازی هتل هتل دانشگاه خوارزمی متروکه شدن دانشگاه خوارزمی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی