پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          03 شهریور 1395 - 24 August 2016

توسعه فرهنگی اولویت دانشگاه آزاد



رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه توسعه فرهنگی را اولویت خود قرار داده و تمامی مجموعه های مرتبط با این دانشگاه باید فرهنگ را به عنوان یک سرمایه بزرگ مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید میرزاده در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس با اشاره به تشکیل شورای مرآت در دانشگاه آزاد گفت: این شورا آیین‌نامه های تدوین‌شده در سازمان مرکزی را برای تعداد زیادی از صاحبنظران دانشگاه ارسال می کند و نظرات این افراد در بخشنامه ها اعمال شده و درنهایت بخشنامه ها ابلاغ می شود.

وی افزود: به این ترتیب علاوه بر اینکه بخشنامه ها کاربردی‌تر می شوند، فرآیند آماده سازی و تصویب آنها نیز کاهش می یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نظرات همکاران و مسئولان دانشگاه در تدوین برنامه های این دانشگاه موثر بوده است، خاطرنشان کرد: انتظار دارم در جلسات شورای استان ها مسائلی از قبیل طرح های نو، مشکلات و مسائلی که واحدهای دانشگاهی با آن روبرو هستند و حل نشده، مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

میرزاده با اشاره به جذب هیات علمی توانمند در واحدهای این دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد در این زمینه با جدیت پیش می رود و واحدهای دانشگاهی باید به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به پررنگ بودن مقوله فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ‌در واقع توسعه فرهنگی، زیربنای توسعه اقتصادی و اجتماعی است و تمام مجموعه دانشگاه به کار فرهنگی به عنوان یک سرمایه بزرگ توجه می کند و واحدهای دانشگاهی باید به توسعه کار فرهنگی اهتمام جدی بورزند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هزینه در کار فرهنگی یک نوع سرمایه گذاری برای توسعه دانشگاه است، از روسای واحدها و مراکز استان فارس خواست این موضوع را جدی گرفته و توسعه فرهنگی در این دانشگاه را در دستورکار قرار دهند.

میرزاده همچنین با اشاره به افتخارآفرینی دانشجویان ورزشکار این دانشگاه در المپیک ریو ۲۰۱۶، گفت: ۵ مدال از ۸ مدال کاروان ورزشی ایران متعلق به دانشجویان این دانشگاه است که در اسرع وقت به صورت حضوری از آنان تقدیر و قدردانی می شود.

وی افزود: تسهیلاتی از جمله جایزه نقدی، استخدام در صورت تمایل و تحصیل رایگان در تمام مقاطع تحصیلی پاداش دانشجویان مدال آور المپیک است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامیی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۰ هزار مترمربع زیربنای ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی موجود است، اظهار داشت: ۵۸ هزار مترمربع فضای ورزشی نیز در دست ساخت است.

میرزاده با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه درمان و پزشکی، تصریح کرد: دانشگاه هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت کشور هزینه کرده و به این ترتیب بار بزرگی از دوش دولت برداشته است.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی