پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه مجازی          11 آذر 1390 - 02 December 2011

پذیرش دانشجو کارشناسی در دانشگاه مجازی علوم حدیث

به اطلاع کلیه داوطلبین شرکت در آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی می‌رساند ، مهلت ثبت نام در آزمون تا روز چهارشنبه مورخ 30/9/90 تمدید شد.
مرکز آموزش الکترونیکی دانشکدۀ علوم حدیث برای دوره‌های الکترونیکی غیر حضوری در مقطع کارشناسی از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.

با توجه به مجوز صادر شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و هماهنگیهای به عمل آمده با سازمان سنجش، مرکز آموزش الکترونیکی دانشکدۀ علوم حدیث در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون اختصاصی، برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 در مقطع کارشناسی و در دو رشته علوم حدیث و علوم و معارف قرآن اقدام به جذب دانشجو نماید تا شرایط مطلوبی برای ادامه تحصیل علاقه مندان آشنایی با علوم و معارف اسلامی از طریق شبکه اینترنت فراهم آورد.

زمان و نحوه ثبت نام:

علاقه مندان به تحصیل می‌توانند از تاریخ 10 آبان لغایت 30 آذر با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشکده مجازی علوم حدیث به آدرس http://vu.hadith.ac.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام و سپس با ارسال مدارک مطابق آنچه در ادامه خواهد آمد، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

متقاضیان می‌توانند به شرط تعیین اولویت، در هر دو رشته ذکر شده ثبت نام نمایند. بدیهی است پذیرش داوطلبان بر اساس رتبه کسب شده در آزمون و اولویت انتخابی خواهد بود.

زمان و مکان برگزاری آزمون:

آزمون اختصاصی روز جمعه مورخ 16/10/1390 رأس ساعت 9 صبح در محل دانشكدۀ علوم حديث واقع در تهران - شهرری - جنب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و نمايندگیهای منتخب آن در سراسر كشور برگزار می‌‌شود؛

بر این اساس حوزه‌های آزمون عبارتند از: شهرری، قم، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، رشت، گرگان، همدان، کرمان، بیرجند، بندرعباس، یزد، آبادان، زاهدان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه.

مواد آزمون اختصاصی و منابع طرح سوالات آن:

1. زبان عربی: عربی عمومی دوره دبیرستان و پیش‌دانشگاهی در حد آزمون عمومی عربی در کنکور سراسری کارشناسی 6 سال اخیر سازمان سنجش؛

توجه: برای این ماده آزمون کتاب «مجموعه پرسشها و پاسخهای تشریحی آزمون عمومی و اختصاصی درس زبان عربی در آزمونهای سراسری سال‌های 1384 تا 1389»، به عنوان کمک آموزشی توسط فروشگاه الکترونیکی ارائه می‌شود.

2. اخلاق: کتاب «خودشناسی برای خودسازی» ـ تالیف آیت‌الله مصباح یزدی.

3. حدیث: کتاب «آشنایی با حدیث» - تالیف جمعی از اساتید دانشکده علوم حدیث.

4. قرآن: جلد دوم از کتاب «آشنایی با قرآن» (تفسیر سوره حمد و قسمتی از بقره) – تألیف شهید مطهری.

5. آداب و مهارت‌های یادگیری الکترونیکی: درس الکترونیکی تولید شده دانشکده مجازی علوم‌حدیث در این موضوع، قابل مشاهده به صورت اینترنتی یا از طریق لوح فشرده ارائه شده هنگام ثبت نام.

توجه:

تعداد سوالات هر ماده آزمون 20 سوال و ضریب کلیه مواد یکسان می‌باشد.

آزمون نمره منفی داشته و به ازای هر 3 سوال اشتباه 1 نمره منفی لحاظ خواهد شد.

نسخه الکترونیکی درس آداب و مهارت‌های یادگیری الکترونیکی در سایت دانشکده به آدرس http://vu.hadith.ac.ir/?page=adab    فابل دسترسی و مشاهده است. همچنین لوح فشردۀ آن نیز هنگام ثبت‌نام به صورت رایگان به داوطلبین ارائه خواهد شد.

امکان خرید اینترنتی و ارسال پستی دیگر منابع آزمون از طریق فروشگاه الکترونیکی دانشکده به آدرس http://shop.hadith.ac.ir    و یا از طریق شماره تلفن 55952870 فراهم می‌باشد.

نکات مهم:

شرط اصلی ثبت نام در آزمون اختصاصی رشته‌های کارشناسی علوم حدیث و علوم و معارف قرآن، داشتن حدّاقل مدرک پيش‌دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم يا كاردانی رشته‌های فنّی و كار و دانش و يا سطح يک حوزۀ علميه مورد تایید مرکز مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان می‌باشد.

توجه:

لازم است تاریخ فراغت از تحصیل کلیه مدارک فوق پیش از 30/11/1390 باشد.

مدارک حوزوی دارای ارزش اداری و استخدامی برای ادامه تحصیل معتبر نمی‌باشد.

مواد آزمون اختصاصی هر دو رشته علوم و معارف قرآن و علوم حدیث یکسان می‌باشد و تعیین اولویت ثبت نام داوطلب در دو رشته یاد شده فقط بر اساس علاقه او خواهد بود.

دانشکده نسبت به صدور معافیت تحصیلی داوطلبانی که از این طریق پذیرفته می شوند، تعهدی ندارد.

تحصيل در دانشكدۀ مجازی علوم حديث، به شيوۀ الكترونيكی و از طريق شبكۀ اينترنت خواهد بود و ملزومات اصلی تحصیل به این شیوه عبارت است از: امکان اتصال به شبکه اینترنت وآشنايی متوسط دانشجو با نحوه استفاده از آن، وقت كافی برای مشاهدۀ كامل دروس (در هر ساعتی از شبانه‌روز به اختیار دانشجو) و پاسخ به پرسش‌ها و تمرین‌های مرتبط و ارتباط اينترنتی با اساتيد و آموزشياران.

تمام آزمون‌های هر نیمسال در زمان تحصیل، به صورت حضوری و در محلّ دانشكدۀ علوم حديث يا هر یک از نمایندگی‌های رسمی آن در داخل و خارج كشور (به انتخاب دانشجو) برگزار خواهد شد.

شهریۀ كل هر نیمسال در زمان تحصیل، شامل شهریۀ ثابت و شهریۀ متغیّر خواهد بود که با مشخّص شدن تعداد واحدهای انتخابی، باید پرداخت شود. جهت آگاهی از آیین نامه مالی دانشجویی فعلی دوره دانشجویی اینجا را کلیک کنید.

مراحل ثبت نام:

1- تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام:

داوطلبان گرامی لازم است برای ثبت نام اولیه و تکمیل فرم مربوطه در زمان اعلام شده به سایت دانشکده مراجعه نموده و فرم ثبت نام را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند.

توجه: قبل از تکمیل فرم ثبت نام موارد ذیل را به دقت مطالعه فرمایید.

·         لازم است داوطلب در فرم ثبت نام، اطلاعاتِ منطبق با مدارک خود را دقیق وارد نماید تا در مراحل بعد با مشکل مواجه نشود.

·         مسئولیت هرگونه عواقب مربوط به مغایرت اطلاعات ثبت شده در فرم ثبت نام با مدارک ارسالی به عهده داوطلبان خواهد بود.

·         تکمیل قسمتهای ستاره دار در فرم ثبت نام الزامی می‌باشد.

·         داوطلبان بایدکد ملی خود را بدون خط تیره و شماره‌های تماس خود را همراه با پیش شماره وارد نمایند.

برای تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اینجا را کلیک نمایید.

2- ارسال مدارک:

داوطلبان عزیز لازم است برای تکمیل ثبت نام و دریافت لوح فشرده درس آداب و مهارتهای یادگیری الکترونیکی، در مدت ثبت نام مدارک ذیل را به صورت حضوری به دانشکده یا نمایندگیهای رسمی آن در سراسر کشور ارائه نموده یا آن را با پشت پیشتاز به آدرس شهرری ـ ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ـ دانشکده علوم حدیث ـ مرکز آموزش الکترونیکی ـ واحد مالی مرکز آموزش الکترونیکی - صندوق پستی 155 ـ 18735 ارسال نمایند. برای اطلاع از آدرس و شماره تماس نمایندگیهای دانشکده می‌توانید اینجا را کلیک نمایید.

مدارک لازم:

·         تصوير صفحۀ اوّل شناسنامه

·         یک قطعه عكس 4×3 پشت‌نويسی شده (نام و نام خانوادگی، نام پدر و کد ملی)

·         تصویر کارت ملی

·         اصل فيش بانکی واريزی جهت هزينۀ ثبت ‌نام به مبلغ بیست هزار تومان به حساب شمارۀ 0102204856008 سیبا نزد بانک ملی ایران شعبۀ میدان شهر ری به نام دانشكدۀ علوم حدیث

توجه:

داوطلبانی که مشمول سهمیه ایثارگران می باشند، باید در فرم ثبت نام قسمت مربوطه را تکمیل نموده و مدارک لازم را به همراه سایر مدارک به دانشکده ارائه نمایند. سهمیه‌های ایثارگران شامل موارد ذیل می‌باشد:

· آزادگان جنگ تحمیلی

· افرادی که حداقل 6 ماه متوالی یا متناوب در جبهه حضور داشتند

· جانبازان 25% به بالا

· فرزند و همسر شهید

· فرزند و همسر جانباز 50% به بالا

دقت شود نام پرداخت کننده روی فیش بانکی با نام داوطلب یکسان و دقیق و خوانا باشد.

ذکر نام و نام خانوادگی، شماره تماس ضروری و نمایندگی محل ثبت نام روی فیش بانکی الزامی است.

داوطلبان حتما یک نسخه کپی از فیش واریز شده را نزد خود نگهداری کنند.

هزینه دریافت شده به هیچ عنوان عودت نمی شود.

به داوطلبانی که مدارک خود را به صورت حضوری به دانشکده یا نمایندگی‌های آن ارائه می‌کنند، هنگام ثبت نام لوح فشرده آداب و مهارت‌های یادگیری الکترونیکی تحویل خواهد شد. این لوح فشرده برای داوطلبانی که مدارک خود را از طریق پست پیشتاز ارائه نموده‌اند نیز به آدرس قید شده در فرم ثبت نام ارسال می‌گردد؛ لذا لازم است آدرس داوطلب به صورت دقیق وارد شود.

قطعی شدن ثبت نام و صدور کارت ورود به جلسه آزمون در صورتی انجام می‌شود که داوطلب هر دو مرحله ثبت نام را طی کرده باشد، یعنی هم فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کرده باشد و هم مدارک لازم را ارائه کند؛ لذا طی فقط یکی از این مراحل، به منزله ثبت نام قطعی نبوده و کارت ورود به جلسه آزمون صادر نخواهد شد.

راهنمایی و پاسخگویی به سوالات داوطلبان:

آیدی راهنمای ثبت نام (hadith_rsabtnam) از طریق یاهو مسنجر در ایام ثبت نام روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته (به غیر از روزهای تعطیل رسمی) از ساعت 8 الی 20 و روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیل رسمی از ساعت 14 الی 20 پاسخگوی سوالات شما درباره ثبت نام خواهد بود. همچنین داوطلبان محترم می‌توانند در ایام ثبت نام از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته (به غیر از روزهای تعطیل رسمی) از ساعت 8 الی 14 با شماره 51292706 ـ 021 و از ساعت 14 الی 20 با شماره 51292708 ـ 021 تماس حاصل نمایند.

داوطلبان گرامی در روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیل رسمی نیز می‌توانند از ساعت 14 الی 20 با شماره 51292708 ـ 021 تماس حاصل نمایند

تگ ها پذیرش دانشجو کارشناسی دانشگاه مجازی علوم حدیث

پر بازدیدترین دانشگاه مجازی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی