در این دوره به تبلیغات و روابط عمومی، (کلیه اشکال ترغیب عمومی، برای ایجاد تقاضا و بازار برای یک محصول یا خدمت که به وسیله صاحب کالا یا موسسه، برای خریداران احتمالی، به وسیله پیام مستقیم یا از طریق وسایل تبلیغاتی، انجام میشود)، می پردازیم. ............................... سطح دوره : مقدماتی - متوسط مدت دوره : 32 ساعت شهریه دوره : 550000 ریال
استاد درس:
1 - مرتضی رجوعی
شرح هدف دوره:
توضیحات:
سرفصل دوره:
1 - از بازاریابی تا تبلیغات
2 - بازایابی یکپارچه : استراتژی ارتباطات
3 - فعالیت های ترفیعی و تشویقی
4 - تبلیغات و آگهی ها
5 - تصمیمات اصلی در امور تبلیغات و آگهی ها
6 - سبک های تبلیغات
7 - راهبردهای تبلیغات در خدمات
8 - تبلیغات در بازارهای جهانی (1)
9 - تبلیغات در بازارهای جهانی (2)
10 - تحقیقات بازاریابی و تبلیغات
11 - روابط عمومی و ماهیت آن
12 - اصول و جایگاه روابط عمومی ها
13 - روابط عمومی در بازارهای جهانی