استخدام شهرداری های 14 استان در دی ماه

مجموعه  آگهی استخدام سراسری / استخدام دولتیارسال شده در   22 آذر 1390-13 December 2011بازدید 24851




آزمون استخدام
شهرداری ها در 14 استان کشور دی ماه

قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهياری های كشور از برگزاری دومين مرحله آزمون استخدامی شهرداری ها در ديماه سال جاری به پيشنهاد معاونت توسعه مديريت و سرمايه انسانی رئيس جمهور خبر داد و افزود: اين آزمون در چهارده استان اردبيل،ايلام،خراسان رضوی،خراسان جنوبی، خوزستان،زنجان،سيستان و بلوچستان، فارس، قزوين، كهكيلويه و بويراحمد، گيلان، مازندران،هرمزگان و همدان برگزار میشود.

به گزارش پرتال دانشگاهی کشور به نقل از سرويس«شهری» ايسنا، غلامحسين تابش‌فر با بيان مطلب فوق، گفت: برگزاري اين آزمون اقدام مهمي در زمينه عدالت محوري وشايسته سالاري در جذب نيروهای كارآمد و متخصص در شهرداریها محسوب می شود.

وی افزود: انجام اين آزمون استخدامی برای شهرداری ها در زمينه تامين نيروی انسانی متخصص پس از سالها انتظار صورت گرفت و گام مهمی در زمينه تخصصی شدن بدنه شهرداری های كشور و تغيير ماموريت‌ها از سمت انجام امور اجرائی به سمت برنامه‌ريزی و نظارت در حوزه مديريت شهری و جذب نيروهای متخصص و كارآمد در بدنه شهرداری ها با هدف ارتقای سطح خدمات مديريت شهری به عموم شهروندان است.

تابش‌فر همچنين گفت: جذب نيرو و اعلام پست‌هاي مورد نياز شهرداري‌هاي اين چهارده استان از طريق آزمون استخدامي با توجه به تامين اعتبار تعيين شده براي پرداخت حقوق كاركنان جديد و كاركنان پيشين توسط شهرداري‌ها انجام پذيرفته است و اين شهرداري‌ها اين موضوع را كتبا به تائيد استانداري‌هاي مربوطه نيز اعلام كرده‌اند.

قائم مقام سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور همچنين تاكيد كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده از اين پس شهرداري‌ها تنها با برگزاري آزمون استخدامي نيروي جديد جذب مي‌كند و هرگونه جذب نيرو در شهرداري‌ها با توجه به ضوابط پيش بيني شده بايد صرفا بر اساس شركت در اين آزمون و طي مراحل قانوني انجام شود.

تابش‌فر در خصوص جزئيات برگزاري مرحله دوم آزمون استخدامي شهرداري‌ها، گفت: آگهي استخدام چهارده استان ذكر شده به تائيد معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور رسيد و انجام مراحل مختلف فرايند آزمون آغاز و ثبت نام داوطلبين طي هفته نخست آذرماه از طريق سامانه ثبت نام آزمون شهرداريها صورت پذيرفت.

وي ضمن اشاره به برگزاري مرحله نخست اين آزمون در اواخر مهر ماه جاري در چهار استان آذربايجان شرقي،خراسان شمالي ،لرستان و يزد با همكاري سازمان سنجش كشور و استانداري‌ها، اظهاركرد: به منظور هرچه دقيق تر برگزار شدن اين آزمون و با توجه به حساسيت موضوع تصميم گرفته شد تا سازمان سنجش كشور آزمون را برگزار نمايد و تفاهم‌نامه‌اي نيز در اين زمينه با اين سازمان منعقد شد و مرحله دوم اين آزمون نيز به صورت كاملا قانون مند و عدالت محور با رعايت تمامي موارد تخصصي از سوي سازمان سنجش كشور انجام مي شود.
تابش‌فر افزود:همچنين طبق تفاهم نامه منعقده با سازمان سنجش كشور، طراحي سؤالات آزمون،چاپ و تكثير و توزيع سؤالات و اعلام نتايج از طريق سازمان سنجش آموزش كشور انجام مي شود.
وي افزود: آزمون استخدامي شهرداري‌ها در تمامي مقاطع تحصيلي ديپلم به بالا و در اكثر حوزه‌هاي فعاليت شهرداري‌ها علي الخصوص عمران، خدمات شهري و اداري و مالي برگزار مي‌شود.

تابش‌فر گفت: زمان برگزاري آزمون استخدامي در اين استانها بصورت همزمان در ديماه خواهد بود و درخصوص زمان و نحوه دريافت كارت نيز متعاقباً اطلاع رساني لازم صورت خواهد گرفت.






آزمون استخدامی استخدام شهرداری ها دی ماه
پکیج مدیریت
حصیل در خارج
مقاله نویسی ISI
آموزش مديريت
اخبار روزنامه ها
جدول زمانبندی آزمون های دانشگاهی
پذیرش بدون کنکور ارشد
دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
آموزش دروس دانشگاهی پیام نور
سئوالات امتحانی دانشگاه پیام نور
اجاره سالن همایش و سمینار
محصولات آموزشی مدیریتی
محصولات آموزشی بازاریابی و فروش
مشاوره تحصیلی تلفنی
محصولات آموزشی فنی مهندسی
محصولات آموزشی زبان انگلیسی
کتاب مدیر ویژه مدیران
MBA مجازی
آموزش ICDL
آموزش تعمیر لپ تاپ
آموزش تعمیرات موبایل
آموزش مقاله نویسی ISI
دانلود مقاله ISI
اخبار دانش آموزی
محصولات آموزشی
اجاره بیلبورد تبلیغاتی
خدمات پرینت سه بعدی
پروپوزال
آموزش حسابداری
مادسیج پرسشنامه و دانلود دانشگاهی
دانلود آهنگ جدید
جراحی بینی
دانلود مقاله فارسی رایگان
دكوراسيون
اجاره سوئیت در کیش
آموزش نرم افزار های مهندسی
اعزام دانشجو
مترجم 20 زبانه
آدرس لینک های تلگرام
دانلود زیرنویس فارسی
فروشگاه ساز
تور دبی
تور استانبول
تور مشهد
تور کیش
برنامه های سینما
برنامه های تئاتر
تندیس جشنواره
دانلود نوار ابزار سایت
Get our toolbar!



pagerank