پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / mba          14 فروردین 1393 - 03 April 2014


کتاب MBA اصول زیربنایی کسب و کار، فروش و رهبری

(سه کتاب در یک کتاب) MBA

جعبه ابزار مدیران است که بصورت خلاصه اصول اولیه کسب و کار ،نکات مهم فروش و رهبری را برای استفاده مدیران در دسترس قرار داده است.


کتاب اصول زیربنایی کسب و کار، فروش و رهبری


اولین بخش کتاب با عنوان اصول کسب و کار شامل اصول پایه ، سرمایه گذاری ، مدیریت ، بازاریابی و ایده های موفقیت است .


بخش دوم نکات مهم فروش است که مطالبی را شامل انگیزش ، آماده شدن برای فروش ، ارائه مطالب فروش و خدمات پوشش می دهد .


بخش آخر در مورد رهبری است که عناصر اولیه رهبری را که توسط سان تزو، استراتژیک ارتش چین ، شناسایی شده بود شامل هوشمندی ، قابلیت اعتماد ، رفتار انسانی ، شجاعت و نظم و انظباط مورد توجه قرار داده است .



به طور کلی این کتاب می تواند به صورت تخصصی مورد استفاده گروه های زیر قرار گیرد :
1- دانشجویان MBA به عنوان یک کتاب کمک درسی جهت درک و فهم مفاهیم کسب و کار به صورت عمیق و ریشه ای
2- دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته های مدیریت و بازرگانی به عنوان یک منبع با ارزش جهت درک و فهم عمیق مطالب کسب و کار
3- مدیران عامل، روءسا و اعضا هیئت مدیره، معاونان بازرگانی و بازاریابی،مدیران فروش،معاونان مالی پرسنلی سازمان های انتفاعی و غیر انتفاعی و کارآفرینان که فرصت مطالعه کتاب های حجیم را ندارند ، اما علاقه مند هستند که مفاهیم کلیدی کسب و کار را درک نمایند .
4- مدیرانی که در گذشته دوره های MBA را طی کرده اند و می خواهند ضمن بازآموزی با کلمات قصار بزرگان همه اعصار آشنا شوند .

شابک: 978-964-379-221-3
مولف: عبدالحمید ابراهیمی- هرمز مهرانی
مترجم: لزلی پاکل همراه با آدرین آویلا
سال نشر: 1390
از مجموعه: فرهنگ و مديريت

قیمت: 8500 تومان




تگ ها کتاب اصول زیربنایی کسب و کار فروش و رهبری MBA

پر بازدیدترین mba

خبرنامه - شبکه های اجتماعی