پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba




13 اشتباه بازاریابی شرکت ها





در این دوره صوتی یک ساعته که بصورت ام.پی.تری است به 13 اشتباه رایج مدیران شرکت ها در بازاریابی پرداخته می شود. سپس راه حل هایی پیشنهاد می شود تا از این اشتباهات پرهیز شود.

 

آیا می دانستید که احتمالا شما هم برخی ازاین اشتباهات را انجام می دهید؟

در بازاریابی اشتباهاتی وجود دارند که تاثیر قابل توجهی بر میزان درآمد می گذارند. اولین قدم در افزایش فروش و سودآوری کسب و کار، شتاخت اشتباهات رایج، و متوقف ساختن آنها است. در این دوره آموزشی به 13 اشتباه رایج بازاریابی می پردازیم که بسیاری از صاحبان کسب و کار، آنها را مرتکب می شوند. در هر بخش پیشنهاداتی ارائه می دهیم که باعث دوری از این اشتباهات می شود.


اشتباهات رایج بازاریابی شرکت‌ها

1-  نداشتن برنامه بازاریابی مشخص
2-  نداشتن برنامه ای برای پی گیری مشتریان
3- عدم استفاده از روش های خودکار بازاریابی
4- نداشتن برنامه برای ایجاد نمایندگی
5- نداشتن پیام بازاریابی شفاف و مشخص
6- نداشتن اهداف فروش مشخص
7- عدم سنجش نتایج عملیات بازاریابی
8- غافل شدن از مشتریان کنونی
9- متمایز نکردن خود  از رقیبان
10- استفاده از رسانه های نامناسب در تبلیغات
11- عدم اختصاص وقت کافی برای بازاریابی
12- نداشتن تعادل در بازاریابی آنلاین و آفلاین
13-  بازگشت پایین سرمایه در عملیات بازاریابی



قیمت:4900 تومان

 


 

 

 

تگ ها 13 اشتباه بازاریابی شرکت ها

پر بازدیدترین آموزش بازاریابی و فروش

خبرنامه - شبکه های اجتماعی