پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش زبان          15 تیر 1393 - 06 July 2014




آموزش جامع زبان انگلیسی به صورت مرحله ای


Learning English Step 1,2,3

یادگیری انگلیسی مرحله1و2و3




آموزش مرحله ای زبان انگلیسی


یک نرم افزار پیشرفته ساده ، بین المللی و ارزان جهت آموزش گرامر زبان انگلیسی از پایه تا مقاطع پیشرفته توسط یکی از مدرسین بین المللی آقای William Jacks . ایشان یکی از اساتید برجسته ی دانشگاههایآمریکا هستند که در مقابل دوربین می ایستند و دستور زبان انگلیسی را با زبانی ساده و شیرین و مثالهای فراوان آموزش می دهند . در این نرم افزار 9 بخش وجود دارد که در هر بخش چند مبحث مختلف و مربوط به هم مورد آموزش قرار می گیرد . در پایان آموزش هر مبحث آقای Jacks از شما می خواهد به سری سوالاتی که در فایلی جهت برگزاری آزمون شخصی شما از خود طراحی شده و به صورت یک فایل جداگانه در صفحه ی اصلی قرار داده شده است مراجعه کنید و دوباره جهت بررسی پاسخ های خود به track مورد نظر خود باز گردید و به این ترتیب در پایان هر مبحث نه تنها تکرار و تمرین فراوان داشته اید بلکه آزمون مربوط به آنرا نیز جداگانه انجام داده و از نقاط ضعف و قوت خود آگاه می شوید .

از آنجا که نشستن و گوش دادن به آموزش گرامر در کلاسهای خشک و رسمی بسیار دشوار است خرید و استفاده ازاین نرم افزار نه تنها از نظر صرف هزینه و وقت به صرفه است بلکه از نشستن در کلاسهای خسته کننده نیز رهایی پیدا می کنید و می توانید در حال نوشیدن آب میوه ی خنک خود و در حالی که روی مبل راحتی خود نشسته اید یا پشت میز کار شخصی خود هستید گرامر زبان انگلیسی را به آسانی بیاموزید و هرگاه مبحثی را دقیقا متوجه نشدید آن را بارها و بارها تماشا نموده و با صدای بلند تکرار کنید .

در این حالت ساعت آغاز و پایان کلاس نیز بستگی به فشار انگشت شما بر روی کلید Stop دارد . چشمانتان را همین حالا ببندید . بله حتی تصورش هم حس خوبی در خصوص این آزادی عمل به شما خواهد داد . حتی می توانید به صورت یک سریال دنباله دار هر روز چند مبحثی را تماشا کنید تا کار برایتان دشوار نشود. به این ترتیب در کمترین زمان بیشترین نتیجه را خواهید گرفت .

هدف ما رضایت شما و استفاده بهینه ی شما از زمان جهت کسب بهترین نتیجه هاست . خرید یک نرم افزار کوچک و ارزان ، کسب یک کهکشان علم روز برای شما به ارمغان خواهد آورد .

این نرم افزار 9 بخش را شامل می گردد که این 9 بخش معادل گرامری است که در دو کتاب Intro Interchange و

Book1 Interchange ارائه شده است با این تفاوت که در این نرم افزار تمام گرامر به صورت یک مجموعۀ دسته بندی شده تدریس می گردد . تافرصت هست برای فراگیری زبان به طورسازماندهی شده اقدام کنید . امروز هم دیر است...




قیمت : 10 هزار تومان


 

 

 

 

تگ ها اموزش جامع زبان انگلیسی زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی آموزش

خبرنامه - شبکه های اجتماعی