پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / شهر الكترونيك          19 آذر 1391 - 09 December 2012



تلفن های جدید هوشمند  با صفحه تاشو و نشکن


نسل جدید تلفن های هوشمند

گفته می شود که سامسونگ به صورت مخفیانه یک نسخه جدید از تلفن هوشمند گلکسی را آماده می کند که دارای یک صفحه نمایش کاملا تاشو است که به واقع غیرقابل شکستن تلقی می شود.

این پروژه "پروژه J" کدگذاری شده است و براساس پیش بینی تحلیلگران و وبلاگ نویسان بخش فناوری تا آوریل سال آتی میلادی معرفی خواهد شد.

کارشناسان اعتقاد دارند که درحال حاضر تلفنهای هوشمند شباهتهای بسیاری به هم دارند و این شباهتها با معرفی مدلهای جدید بیشترو بیشتر می شوند، ارائه یک صفحه غیرقابل شکستن می تواند یک نقطه عطف برای فروش این تلفنها در بازار باشد، بازاری که درحال حاضر توسط تلفنهای هوشمند آپل و سامسونگ احاطه شده است.

براساس گزارشهای منتشر شده این پروژه روی تلفن هوشمندی به نام گلکسی S چهار (Galaxy S IV) اجرا می شود.

انتظار می رود که صفحه نمایش این تلفن جدید بزرگتر و بهتر باشد، گفته شده است که این تلفن از قدرت پردازش چهار هسته ای برخوردار بوده، دوربین 13 مگاپیکسلی دارد و کیفیت تصاویر آن به 441 پیکسل در هر اینچ (ppi) می رسد. کیفیتی که در مقایسه با 306 پیکسل در هر اینچ (ppi) گلکسی S3 و 326 پیکسل در هر اینچ (ppi) آی فن 5 بسیار بیشتر است.

نیکولاس گادویس تحلیلگر یو بی اس اظهار داشت: در مقایسه با اینکه سامسونگ مدل تلفن هوشمند گلکسی S3 خود را امسال در ماه می روانه بازار کرد؛ با نگاه به نیمه اول سال 2013، می توان دریافت که احتمالاً این بار شتاب سامسونگ در ارائه تلفن گلکسی S4 بیشتر می شود.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که آمادگیها برای تولید تلفنهایی با صفحات نمایش ارتجاعی و غیرقابل شکستن ادامه دارد. از این رو می توان در انتظار این مدل در نیمه اول سال میلادی آتی بود.

سامسونگ یکی از حامیان اصلی صفحات نمایش او ال ایی دی (OLED) است و درحال حاضر این صفحات را به شکل غیرقابل شکستن مورد استفاده قرارمی دهد، به طوری که شیشه سطح آن را با مواد پلاستیکی تعویض می کند. از این پس دستگاه های قابل حمل می توانند با صفحات غیرقابل شکستن ارائه کرد.

درحال حاضر سامسونگ به عنوان تغییر این حکم است و اپل می خواهد علاوه بر افزایش میزان غرامت، فروش تلفنهای سامسونگ را در ایالات متحده ممنوع کند.




نسل جدید گوشی

درحال حاضر سامسونگ به عنوان تغییر این حکم است و اپل می خواهد علاوه بر افزایش میزان غرامت، فروش تلفنهای سامسونگ را در ایالات متحده ممنوع کند.




تلفن های هوشمند


درحال حاضر سامسونگ به عنوان تغییر این حکم است و اپل می خواهد علاوه بر افزایش میزان غرامت، فروش تلفنهای سامسونگ را در ایالات متحده ممنوع کند.

پنجشنبه هفته گذشته (16 آذر) سامسونگ بار دیگر در دادگاهی در آمریکا در مقابل اپل قرار گرفت تا مشخص شود که آیا این شرکت برخی از اختراعات ثبت شده رقیب خود را کپی برداری کرده است یا خیر. این شرکت همچنین قرار است برپایه حکم ماه آگوست توسط قضات، یک میلیارد دلار به اپل پرداخت کند.




تگ ها تلفن های هوشمد نسل جدید تلفن های هوشمند تلفن های تاشو تلفن های نشکن

خبرنامه - شبکه های اجتماعی