پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی سلامت          20 آبان 1392 - 11 November 2013

وزیر بهداشت گفت: در حوزه بهداشت و درمان باید ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص می‌یافت تا با این رقم مانند سال گذشته ارائه خدمات دهیم که با توجه به نبود بودجه، بعید می‌دانم حتی ۵۰ درصد آن هم محقق شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سید‌ حسن قاضی‌زاده هاشمی که در گردهمایی مدیران ارشد پرستاری سراسر کشور در وزارت بهداشت سخن می‌گفت، افزود: نزدیک به یک ماه است که دولت با مشکلات متعددی روبه رو است و شما پرستاران هم سنگربان خط مقدم هستید که باید مطالب کلان مدیریت را بدانید. در بخش اقتصادی، مهمترین چالش دولت تورم حدود 40 درصدی و اعتباراتی است که به دلیل تحریم‌ها و پیش‌بینی‌هایی که خیلی دقیق نبود بسته شد.

وی ادامه داد: عمده تلاش دولت در بخش اقتصادی برای آرام‌ کردن اوضاع و پیشگیری از افزایش رکود و استقراض از بانک مرکزی است.

وزیر بهداشت با اشاره به کاهش سه درصدی تورم ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال سه درصد دیگر نیز از تورم کم شود و در سال بعد 13 درصد نسبت به زمانی که دولت روی کار آمده تورم کاهش یابد. با این وجود نمی‌توان منابع جدید را به راحتی به بدنه دولت تزریق کرد و وزارتخانه‌ها مجبور هستند با سیاست انقباضی اداره شوند.

قاضی زاده هاشمی گفت: در حوزه بهداشت و درمان وضع بهتری را برای سال آینده پیش‌بینی نمی‌کنیم و شاید 15 تا 20 درصد رشد بودجه نسبت به امسال داشته باشیم بنابراین بودجه بهداشت و درمان برای سال آینده بیشتر از 160 میلیارد تومان نخواهد بود.

وزیر بهداشت گفت: مشکل ما در این دوران این بوده که سلامت اولویت اول تا پنجم دولت‌ها نبوده و این مانع می‌شود که تیم‌های مختلف بتوانند تحول و تغییر ایجاد کند. در نظام بهداشت درمان با همان اعتدال و عقلانیت پیش رفته‌ایم و همه را احترام کرده‌ایم چرا که هدف اصلی همراه کردن جامعه پزشکی است.

هاشمی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه دارو و واکسن‌ در ماه‌های گذشته گفت: در دارو کمبود‌هایی پیش آمد، شاهد گرانی بودیم و بیمه‌ها ناهماهنگ شده بودند و در زمینه واکسن‌ها نیز ذخیره برخی تا دو هفته بیشتر نبود و حتی واکسن هاری نداشتیم اما در حال حاضر مشکلات کنترل شده و مردم به تصمیمات مسئولان اطمینان دارند.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی